1

Onderwerp: spuitzakken

welke spuitzakken moet ik hebben? Want die ik nu heb schueren bij het minste geringste aan druk kapot..grrrrrr!

gr. Isabel

2

Re: spuitzakken

eentje van stof...of van wilton? die scheuren niet. zijn wel duurder, maar die van stof zijn herbruikbaar, scheelt weer.
groet corinne

Groet Corinne

3

Waar zijn ze te koop, ga ik ze gelijk halen!

gr. Isabel

4

Ik heb de mijne bij Planet Cake vandaan in Rotterdam, maar ik heb een beetje een hekel aan het schoonmaken van spuitzakken, dus ik heb de laatste keer bij de Zegro snoepzakken meegenomen, ook handig om mijn botercreme in te bewaren in de koelkast en na gebruik, hopla, de vuilnisbak in!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Ik gebruik ook wegwerpsnoepzakken en dat gaat heel goed, wel lekkere zachte botercreme gebruiken, goed laten ontdooien!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Nou de botercrem is het probleem niet, die spuit echt super...eerder de medium icing...ik houdt mijn hart vast als de icing nog stugger is!

7

Ik zou gewoon een goede nylon zak kopen, die bij elke betere kookwinkel te krijgen is. Gaat lang mee en lekt niet :)

Mijn website: Presentaart

8

Als je toch snoepzakken hebt, doe er dan 2 over elkaar heen, is wat steviger. Desnoods 3 als je het echt niet vertrouwt.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

bedankt allemaal, wat een fijn forum is dit toch! ga gelijk naar zijn spuitzak kijken....

gr.isabel

10

ik gebruik eigenlijk alleen maar snoepzakken.....geweldig...en geen afwas..

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

11

Waar kopen jullie die snoepzakken dan?

gr. isabel

12

bij de groothandel

Mijn website: Presentaart

13

Of de snoepwinkel.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

hoorde van mijn moeder al dat de hanos best goede zakken heeft, in 2 kleuren eentje voor hartig en eentje voor zoet...dus ws gaan we die maar eens proberen.

gr isabel

15

Isabel, dat zijn wegwerpspuitzakken, vast ook goed, maar wel weer een stuk duurder dan de snoepzakken!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"