Re: Mannen !!! Breek me de bek niet open... ;-)
Wat erg.
Ik zou echt woest worden. En inderdaad de laatste keer dat je wat voor hem hebt gedaan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mannen !!! Breek me de bek niet open... ;-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat erg.
Ik zou echt woest worden. En inderdaad de laatste keer dat je wat voor hem hebt gedaan.
oooooh Koenie, wat een verhaal zeg, ik was echt met m'n hoofd onder het kussen gekropen van ellende.....
Je taarten zijn trouwens allebei prachtig, vind die bovenste juist heel hip!!
Hahahaha, ik dacht meteen: dit vraagt om een EMMER vol vanillevla (en toen had ik alleen nog maar gelezen over zijn reactie op je eerste taart
)
Ik vind ze allebei erg mooi geworden. De laatste is superstijlvol! (Maar de eerste is toch de leukste, hou erg van felle kleurtjes....)
Oooooh wat erg..... grrrrrr daar wordt je toch wild woest van Ik zou volgend jaar de aller lelijkste (en vieste) taart voor hem kopen die je kan vinden
Heb je zoooo je best gedaan..... kan ie niet mee in de zak van Sinterklaas
???
Koenie jij bent veel te goed en lief, mijn man zou dat zeker niet proberen, krijgt hij inderdaad de taart in zijn gezicht, hahaha.
Maar toch superlief dat je toch nog een taart hebt gemaakt voor je man, ook al is de taart door de auto heen en weer geslingerd.
Zegt een zwembad vla je mischien iets?
sorry maar ik heb de betere soort
is onder de indruk van wat ik doe, nog steeds
en als een taartje niet helemaal lukt
meis je hebt je best gedaan
taart door de auto sorry
is ik laat het dan maar niet zien
colellga's zijn proef vreters weten zij veel?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DAT MEEN JE NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat erg, wat een ......, wat een %#@&*%$#^&!!!! Ik bewonder je dat je uberhaubt nog een tweede taart bent gaan maken, hij had bij mij de ......... kunnen krijgen (Of moet ik je voor gek verklaren want je eerste taart was meeeer dan prima en hartstikke feestelijk en leuk, maar dat je hem hebt laten leven na het verknallen van die prachtige stapel vind ik echt bovenmenselijk!!!!!
O wat moet jij je Kwalitatief Uitermate Teleurgesteld hebben gevoeld!!!
En die cd zou ik terug gaan brengen
kortom.uitermate.treurig.
is wel de definitie ja
maar sorry ik heb toch de begrijpende soort
aaaa koenie, je taarten zijn mooi!!! maar vergeef de lompigheid van onze mannen. ze weten nou een maal niet beter en bedoelen het ook helemaal niet kwaad.
ze zijn soms gewoon een beetje onhandig
Wat een verhaal weer, maar ik vind ze allebei mooi hoor!!!! Geen vanillevla deze keer?
Ohh Koenie, wat een verhaal zeg, na al dat werk.
Mooie taarten allebei
en
Oh Koenie!! Wat erg!! Wat een uithoudingsvermogen heb je toch!!
Wat erg dat ie kapot is gegaan.. verschrikkelijk! Hij was zo mooi!
sterkte!
gr @#$#$%^&^% wat een (*&^%$,wat alleen al een lef om te zeggen dat je beter kunt
belachelijk....en dan heb je een mooie gemaakt,en dan speelt hij als schumacher pfff.mannen...wij hebben sinds kort een laptop en mijn man zit de hele tijd mee te kijken en zeurt steeds...ben je alweer naar taarten aan het kijken....grrrr.laat me....en hij vind mijn taarten ook niet lekker pfff.de rest van de familie smult er wel in ....
Ze zijn prachtig!
Enuh...., ik neem dat hij zich voorlopig ontfermd over de was, de afwas, het schoonmaken van de wc en gaat oefenen op het geven van voet- en rugmassages?
OOOOOOOOOOOOOOOH neee niet te geloven gewoon wat een drama!!!!!
Heb met je tedoen hoor!!!!
En eerste taart was ookal super mooi!!!!
Erg zonde van je werk en moeite en liefde van de tweede taart....hij mag wel je erg verwennen met de kerst om dit goed te maken he???
Enuh ik moest ook gelijk aan de vla denken.....
Ik mis iets....................
een hele grote bos bloemen "voor Koenie";)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mannen !!! Breek me de bek niet open... ;-)