Onderwerp: Ajax taart,Bumba taart en 30 bumba cupcakejes
Hoi
Zo mijn aller laatste "grote" bestelling nog in 2007 is af. Dit is allemaal voor 1 klant. 2 x taarten van 30 cm.Ik heb voor die 2 taarten de Wilton bakvormen gebruikt, maar zucht wat waren ze om hoog gerezen. Ik had voor elke taart 1,5 killo marsepein gekleurd gelijk zodat ik voor de 2 kerst taarten over zou houden.(ik heb nu een lekker voorraadje ). Maar dat uitrollen, wat een werk en erg zwaar, ik had onwijs grote lap maar tijdens het oppakken ging het mis
Nou ja dan weer op nieuw uit lopen rollen wat een werk.Eenmaal op de taart paar kleine scheurtjes dus die heb ik met een mooie rand weg gewerkt
Ik persoonlijk gebruik toch liever mijn springvormen die zijn niet zo hoog. Maar goed.... De taarten waren klaar en daarna nog eens 30 cupcakejes met Bumba erop.
De Ajaxtaart is mijn eerste keer, ik had voor dat logo een kleipistool gekocht, jeetje zeg wat moet je daar veel kracht voor zetten.Het is een goede manier om spieren te kweken
Nu heb ik overal pijn, schouders, polsen,benen en voeten Nu een weekje geen taarten en daarna nog even 2 kleine taartjes voor kerst maken en ik heb mijn porsie nu wel even gehad
Oh ja ik had nog heeeeel veel over van de chocolade ganache die dus op zitten kloppen tot mousse en gister avond even mezelf zitten verwennen met een bakje chocolade mousse En de rest aan mijn onderbuurman gegeven
En nu ben ik bij mijn ouders en ga ik zo heerlijk een warm bad nemen ( in mijn eigen huis alleen douche
)
Bedankt voor het kijken.
Groetjes,
www.taartenvanmanika.nl