1 Laatst bewerkt door manika (16-12-2007 16:21)

Onderwerp: Ajax taart,Bumba taart en 30 bumba cupcakejes

Hoi

Zo mijn aller laatste "grote" bestelling nog in 2007 is af. Dit is allemaal voor 1 klant. 2 x taarten van 30 cm.Ik heb voor die 2 taarten de Wilton bakvormen gebruikt, maar zucht wat waren ze om hoog gerezen. Ik had voor elke taart 1,5 killo marsepein gekleurd gelijk zodat ik voor de 2 kerst taarten over zou houden.(ik heb nu een lekker voorraadje :thumb:). Maar dat uitrollen, wat een werk en erg zwaar, ik had onwijs grote lap maar tijdens het oppakken ging het mis :grr: Nou ja dan weer op nieuw uit lopen rollen wat een werk.Eenmaal op de taart paar kleine scheurtjes dus die heb ik met een mooie rand weg gewerkt ;)

Ik persoonlijk gebruik toch liever mijn springvormen die zijn niet zo hoog. Maar goed.... De taarten waren klaar en daarna nog eens 30 cupcakejes met Bumba erop.

De Ajaxtaart is mijn eerste keer, ik had voor dat logo een kleipistool gekocht, jeetje zeg wat moet je daar veel kracht voor zetten.Het is een goede manier om spieren te kweken ;)

Nu heb ik overal pijn, schouders, polsen,benen en voeten  :lol: Nu een weekje geen taarten en daarna nog even 2 kleine taartjes voor kerst maken en ik heb mijn porsie nu wel even gehad  ;)

Oh ja ik had nog heeeeel veel over van de chocolade ganache die dus op zitten kloppen tot mousse en gister avond even mezelf zitten verwennen met een bakje chocolade mousse :9 En de rest aan mijn onderbuurman gegeven :lol:

En nu ben ik bij mijn ouders en ga ik zo heerlijk een warm bad nemen :D ( in mijn eigen huis alleen douche :(  )

Bedankt voor het kijken.

Groetjes,

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GBYSLEDD.jpg

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Ajax taart,Bumba taart en 30 bumba cupcakejes

wat een werk zeg..maar het resultaat is er dan ook naar...ziet er super uit...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

3

Zo dat is nog eens een werk, maar je hebt je er doorheen geslagen!! Alles is leuk geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroductie!!! Wauw zeg dat ziet er goed uit!!

En ooooooooooooooooooo ik wil ook in een ligbad! Hier ook alleen een douche en dat is nog een groot woord voor die vierkante meter waar water op mijn hoofd valt :lol:

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

5

Ik hoop dat de spierpijn is meegevallen na het bad :D
Wat een werk heb jij gehad en het is allemaal prachtig geworden!

6

Ah, wat een leukerds allemaal!! :thumb:
Je hebt echt hard gewerkt joh!!
Enne, die cakejes/petitfourtjes, met die chocolaatjes erop , zijn die dan voor 2008?

7

Minke schreef:

Ah, wat een leukerds allemaal!! :thumb:
Je hebt echt hard gewerkt joh!!
Enne, die cakejes/petitfourtjes, met die chocolaatjes erop , zijn die dan voor 2008?

Nee Minke die moeten nog komen ;) Begin Januari, en dat worden dan cupcakejes met laagje marsepein en chocolaatje 2008 erop. Ik zal je tegen die tijd een 2008 cakeje sturen naar Eindhoven ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Zooooooooooo wat een werk en wat een geweldig mooi resultaat!!!
Echt heeel mooi geworden alles!!! :thumb:

Groetjes van Jette

9

Wat een productie weer! Mijn complimenten want het ziet er heel goed uit!

Groetjes Tweety!

10

Wat een werk, zeg! Ik krijg al spierpijn als ik eraan denk :D
Leuk gedaan, joh!

11

Superleuk geheel zo.... echt een berg werk... wauw!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl