Bedankt allemaal voor de positieve reacties Ik was er zelf wat minder over te spreken (dat hofje vooral), maar dat komt denk ik dat ik er veel te lang op heb gezeten, was het echt zat op een gegeven moment en toen moest ik de daken nog snijden...
Ben nog steeds een beetje ziekjes, op m'n verjaardag (die nu alweer 2 uurtjes voorbij is)
Koenie schreef:Je hebt trouwens een superfan : de moeder van Koenie is h-e-l-e-m-a-a-l weg van je creaties... "Mascha dit en Mascha dat, en Mascha heeft weer wat moois"
Haha, wat leuk Ze is supertrots op je hoor, altijd moet je kijken wat Koen gemaakt heeft, en die bloemen dit en die auto's dat We zullen d'r eerlijk moeten delen kwa fanclub
Hoe ik dat dartbord heb gedaan...? Tsja, eerst een dartbord pakken (van vriendlief), die opmeten, alles omrekenen naar de juiste (taart) maat. Dan vormpjes maken op papier (had nog ergens een passer liggen), en dan als ee soort puzzelplaat dat op een mapje in elkaar puzzelen.
Daarna alle lijntjes maken met het kleinste gaatje van de sugarshaper. Zilver schilderen. Overal waar het moet lijntjes leggen. Dan op de taart leggen. Dan erachter komen dat de taart wat kleiner wordt als je hem bakt (oh ja ), en dan toch maar gewoon dat buitenste randje eromheen doen (dat is dus het enige wat niet precies klopt kwa maat) en de getalletjes erop plakken. Klaar is Mascha
Hij scheen ook nog erg lekker te zijn, m'n vriend had '3 nummers' gegeten...
Mijn website:
Presentaart