1 Laatst bewerkt door mascha (12-12-2007 15:30)

Onderwerp: dartbord en hofje

[Edit]: Een werkbeschrijving van het darbord staat in een berichtje hieronder!!!!!

2 van m'n laatste taarten.
Een dartbord gevuld met bosvruchten-yoghurt bavarois en lemoncurd.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4YTBOMQG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AKDYC7BM.jpg
En een hofje, voor een kennis gemaakt die in het St. Andrieshof woont, niet helemaal nagemaakt, maar wel voor een heel groot gedeelte (heb alleen íets minder raampjes :)) Gemaakt van cake (sorry, kant en klaar) en gevuld met botercreme extra met lemoncurd en jam.
Geen mooie afwerking maar ik moest 's nachts terwijl ik ziek was nog die halve taart afmaken... :(
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6LFQ7FUI.jpg

Mijn website: Presentaart

2

Re: dartbord en hofje

Zo Mascha wat een geweldig dartbord joh! Strak zeg! En je hofje is onwijs origineel!
Lijkt me stiekum toch best veel werk!

3

Tjee wauw Mascha fantastisch!!!!!!!!!!!!]

4

Het dartbord is geweldig en ook zo strak! Maar je hofje... daar ben ik echt weg van :Y. Prachtig! Die raampjes, dat binnentuintje... echt super!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5

WAUW wat een prachtige strakke dartbord! Net echt!

Het hofje is ook heel erg tof!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Wat is dat dartbord gaaf zeg, zo strak...hij lijkt wel echt. En dat hofje...jeetje wat een werk. petje af!

gr. Isabel

7

Wauw, dat hofje is leuk! Zie je niet hoor, dat je 's nachts bezig was. Ik vind ze allebei prachtig.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Mascha, je hebt weer hele mooie creaties weten te toveren! De dartbord is echt super gaaf, maar de hof ... die is echt geweldig! Super mooi gedaan!

Groetjes Tweety!

9 Laatst bewerkt door Koenie (10-12-2007 16:28)

Jeemig Mascha... wat nou dan toch???

Dit is hemeltergend mooi! Jij gaat voor de 3 pagina's reacties, weet ik zeker!!!!

Je hebt trouwens een superfan ;) : de moeder van Koenie is h-e-l-e-m-a-a-l weg van je creaties... "Mascha dit en Mascha dat, en Mascha heeft weer wat moois"

Bleeeeeh ;)

Groetjes van je "op-een-na-grootste-fan" ;) :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Wat een geweldige taarten, en erm, waar schort het dan aan de afwerking?

Oh, ik vind ze echt helemaal super, wat lijkt dat dartbord echt!!

12

Wat mooi !! Hoe krijg je in vredesnaam dat dartbord zo strak met die lijntjes ???
En dat hofje.......... super.

Ben je weer opgeknapt inmiddels ? Anders beterschap !

13

wat een geweldige taarten zeg...je dartbord is zooooooo strak en je hofje...wauwwwww.....wat een werk moet dat geweest zijn al die raampjes....hartstikke mooi..

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

14

Oh masha, dat dartbord, is zo ontzettend strak! Echt heel goed gedaan! En dat huisje vind ik ook heel mooi hoor! maar dat dartbord WOWIE

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

15

Wauw, wat mooi!
Je dartbord is nauwelijks van echt te onderscheiden; het is dat ie een stuk dikker is en er op de rand "Bert 27" staat.
En het hofje is ook prachtig! En wat is er mis met een kant en klare cake voor een keer?

16

Jeeeee, wat zijn ze mooi! Heb me gek gezocht naar de afwerking die niet mooi zou zijn....is toch echt niks mis met mijn ogen......kan 't niet vinden....zoek.....zoekzoek....
:D

17

Macha, wat prachtig weer je blijft jezelf overtreffen, keer na keer. het is net echt, of is ie echt dat dartbord? zeg het maar hoor hahaha en van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Veel taart plezier

18

aah Mascha wat een perfect dartbord!!!
en dat hofje is gewoonweg superknap! dat geeft toch nog al een effect, zo'n heel gebouw!

ik sta in bewondering te kijken naar je werk.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

19

Oooo je dartbord is niet van echt te onderscheiden!!! Echt super de super!!!
Ook je hofje vind ik prachtig uit en afgewerkt!!! Alles even prachtig!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

20

ONE-HUNDRED-AND-EEEEIIIIGGGGHHHHHTTTTTYYYYYY!!!
Echt een bullseye, die taart! Supermooi!
Enne....mag ik in jouw hofje wonen??

Je hart fluitsert, luister goed!

21

Bedankt allemaal voor de positieve reacties :O Ik was er zelf wat minder over te spreken (dat hofje vooral), maar dat komt denk ik dat ik er veel te lang op heb gezeten, was het echt zat op een gegeven moment en toen moest ik de daken nog snijden... :(

Ben nog steeds een beetje ziekjes, op m'n verjaardag (die nu alweer 2 uurtjes voorbij is) :(

Koenie schreef:

Je hebt trouwens een superfan ;) : de moeder van Koenie is h-e-l-e-m-a-a-l weg van je creaties... "Mascha dit en Mascha dat, en Mascha heeft weer wat moois"

Haha, wat leuk :D Ze is supertrots op je hoor, altijd moet je kijken wat Koen gemaakt heeft, en die bloemen dit en die auto's dat :) We zullen d'r eerlijk moeten delen kwa fanclub ;)

Hoe ik dat dartbord heb gedaan...? Tsja, eerst een dartbord pakken (van vriendlief), die opmeten, alles omrekenen naar de juiste (taart) maat. Dan vormpjes maken op papier (had nog ergens een passer liggen), en dan als ee soort puzzelplaat dat op een mapje in elkaar puzzelen.
Daarna alle lijntjes maken met het kleinste gaatje van de sugarshaper. Zilver schilderen. Overal waar het moet lijntjes leggen. Dan op de taart leggen. Dan erachter komen dat de taart wat kleiner wordt als je hem bakt (oh ja :think:), en dan toch maar gewoon dat buitenste randje eromheen doen (dat is dus het enige wat niet precies klopt kwa maat) en de getalletjes erop plakken. Klaar is Mascha :)
Hij scheen ook nog erg lekker te zijn, m'n vriend had '3 nummers' gegeten... :lol:

Mijn website: Presentaart

22

O Mascha, wat geweldig! Die letters, die kleuren, dat hofje het is net madurodam!!! En van hi ha harte gefeliciteerd vandaag!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

23

wauw, 2 super mooie, mega strakke taarten!! Wat een werk dat dartbord! En dat hofje!!! SUper!

24

Prachtige taarten! Het dartbord is een ware look-a-like!
Het hofje is zo leuk en origineel en knap gemaakt, suuuuuuper!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

25

prachtig hooooorrrrrrrr!!
Wil je me een tip geven,  hoe ik de drie hoekjes zo recht en nechtjes kan krijgen.
trouwens je hofje vind ik ook schatig hoor> alvast bedankt.