1

Onderwerp: Proefjes en 'weggevertjes'

Morgenavond krijg ik een aanstaand bruidspaar op bezoek. Ze komen het een en ander bespreken en uiteraard laat ik ze wat proeven.

Daarnaast hadden ze de vraag gesteld of ik iets kon verzinnen om aan hun gasten te geven wanneer deze, na de receptie of het feest, naar huis gaan.
Het moest iets van gebak zijn.

De proeftaartjes (twee 'Ikea' bolletjes) zijn van marsepein (de bruine met oranje) en deze is gevuld met Hemelse Modder en de andere is van fondant (de roze met wit en groen) en gevuld met aardbeienmousse.

Als 'weggevertjes' had ik versierde cupcakejes voorgesteld. Ik bied ze in twee verschillende formaten en met diverse versieringen aan en heb daarbij ook verpakkingen.

Wat vinden jullie van het totaalplaatje? Is dit een beetje een 'presentatie' ook? 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UFVF8HTH.jpg

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

2

Re: Proefjes en 'weggevertjes'

Wauw, ziet er geweldig uit joh, Koenie!
Ik zou zo wel ontvangen willen orden als ik mijn bruidstaart uit ga zoeken!

1 tipje, misschien kun je het roze taartje ook op een plateau zetten, i.p.v in een schaal. Wellicht kun je de schaal omdraaien?
Verder absoluut niks meer aan doen!

Succes!!!!

3

Mooi hoor,hier kun je zeker mee voor de dag komen!

Monique63

Carpe Diem !

4

Hoi Koenie,
Nou dat wordt een feestelijke proeverij. Goed idee die weg geef cupcakejes!
En ik sluit me bij Ini aan, dat roze taartje met mooie roos verdiend een eigen standaard, in deze schaal komt ie niet helemaal tot z'n recht (en wordt lastig aansnijden denk ik..)
Voor de rest, helemaal mooi :)

5

Ik vind het oranje cupcakeje met bruin met wit en oranje bolletje zooooo leuk... Keus genoeg voor het bruidspaar dus t komt vast goed!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

6

Wat prachtig Koenie. Ben heel erg benieuwd naar de reactie van de a.s. bruidspaar/ De weggeevertjes zijn ook heel leuk zeg!

Groetjes Tweety!

7

uh Koenie ik kan niet anders dan eerlijk zijn

een tikkie rommelig

als je nou eens de 2 bollen apart neemt en de rest ook apart?

dan richt je de focus op wat je in gedachten hebt

cateren is ook gebakjes maken :)

8

Hoi Koenie,
ik vind ze allemaal even prachtig! is het een idee om ze een beetje bij kleur te rangschikken. Dus bruin bolletje bij oranje en bruine en evt beige cupcakes ? enfin je moet maar kijken

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

9

Ik sluit me helemaal aan bij Ini :Y v.w.b. de schaal.
Ik neem aan dat je alles niet tegelijk onder hun neus duwt, dus met het "rommelige" zal het wel meevallen en zo rommelig vind ik het sowieso niet, het ziet er juist wel gezellig (en lekker!) uit, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Het ziet er naar mijn mening heel presentabel uit en je geeft een heel goede indruk van wat mogelijk is. Succes!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

10

ziet er allemaal prachtig uit koenie!!!

ben het met ini eens over de schaal. en ook zou ik alle cupcakes op de grote schaal zetten (niet ingepakt en ook het doosje weglaten). later in het gesprek de ingepakte cupcakes en doosje erbij pakken. uiteindelijk doen wat jou het beste lijkt.

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

11

Prachtig Koenie. Lijkt me zo leuk dat iedereen zijn eigen cupcake mag meenemen. Hoeft echt niet in een zakje of doosje...

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

OOO dit is niet alleen een presentatie maar ook een prestatie!! Het ziet er echt hartstikke mooi uit!!! Spannend hoor, ben benieuwd wat ze kiezen!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

13

miekje schreef:

OOO dit is niet alleen een presentatie maar ook een prestatie!! Het ziet er echt hartstikke mooi uit!!! Spannend hoor, ben benieuwd wat ze kiezen!

Hier ben ik het helemaal mee eens. En wat de presentatie betreft: Dat komt wel goed! :Y

14

OOH heeel leuk gedaan daar zou het aanstaande bruidspaar echt heel tevreden mee zijn!!!

Groetjes van Jette

15

ik zou ook het schaaltje omdraaien..verder ziet het er super uit...laat je nog even weten hoe het gegaan is......heeeeeeel veeeel succes.....maar het gaat zeker lukken met zulke lekkere dingen...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

16

Wat een werk heb je er weer van gemaakt zeg!
Ik hoop dat je een mooie bestelling krijgt!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

17

Ziet er goed uit....en ??? Wat vond het a.s bruidspaar ??

18

Ken je die mop van dat aanstaand bruidspaar dat kwam proeven?
Die kwamen niet... :lol: :lol:

Dussssss.... m'n kinderen hebben allebei al een cupcakeje uitgezocht voor in hun trommeltje morgen, het bruine bolletjes is, bij de koffie, in onze eigen magen verdwenen... m'n moeder heeft een paar cupcakes mee naar huis genomen en het roze bolletje gaat morgenochtend naar een tante die van de week haar arm gebroken heeft!

Enne... het bruidspaar heeft een nieuwe afspraak gemaakt... en hopen dan niet ziek te zijn!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

19

Koenie schreef:

Ken je die mop van dat aanstaand bruidspaar dat kwam proeven?
Die kwamen niet... :lol: :lol:

Dussssss.... m'n kinderen hebben allebei al een cupcakeje uitgezocht voor in hun trommeltje morgen, het bruine bolletjes is, bij de koffie, in onze eigen magen verdwenen... m'n moeder heeft een paar cupcakes mee naar huis genomen en het roze bolletje gaat morgenochtend naar een tante die van de week haar arm gebroken heeft!

Enne... het bruidspaar heeft een nieuwe afspraak gemaakt... en hopen dan niet ziek te zijn!!!

Ahhh dat meen je niet; wat balen joh! Wel grappig waar het vervolgens allemaal heen is gegaan..straks wil de hele school zo'n leuk cupcakeje :lol:
Het zag er trouwens gaaf uit :Y

Groetjes, Marleen

20

Jammer van de afspraak. Gelukkig kon je je familie ook blij maken met deze lekkere taartjes en cupcakes.

Groetjes Tweety!

21

Ach wat leukerds allemaal Koenie! En wat een werk. Lijkt me overigens ook wel reuze spannend om dit te doen. Wel jammer dat het bruidspaar de afspraak niet kon nakomen. Al die moeite!

22

jeetje dat is balen....maar gelukkig komen ze een andere keer en jullie hebben allemaal iets lekkers bij de koffie....zo zie je maar...elk nadeel hep zn voordeel....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

23

Tjeeee...wat een sof zeg! Dat verzin je niet....
Maar goed...Kounie zou Koenie niet zijn als ze niet meteen een bestemming wist voor al die lekkernijen.

Tzag er in elk geval geweldig uit....!!! Succes voor de volgende keer

24

Wel balen dat ze afgezegd hebben, maar ja dat kan gebeuren!

Moet je helaas weer van die mooie taartjes en cakejes gaan maken!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

25

moet je nog een keer aan de slag, ze zijn super geworden.
en nu maar hopen dat ze de volgende afspraak niet missen(of wel JAmmie jammie  smul smul) ze lijken mij heerlijk

gr agnes