1

Onderwerp: Mannen !!! Breek me de bek niet open... ;-)

Allereerst, voor een eventueel meelezende man: ik scheer jullie niet allemaal over een kam, maar dit moet even verteld worden... ;)

Mijn hubbie was zaterdag jarig. Voor de visite op de dag zelf, kreeg hij een prachtige taart, gemaakt door Annemieke (Miekje), zie "Mobiele Telefoon".

Vandaag moet er natuurlijk ook getrakteerd worden op het werk.
Dus Koen ging aan de slag en maakte deze taart:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6UXACEDU.jpg

Vulling: pepernoten, botercreme en Amaretto.

Maar meneer was niet tevreden. "Je kan beter schat, ik vind het een beetje een kindertaart." :S  Ik hou me in. Zeg niks. En neem de taart lekker meer naar het Sinterklaasfeest van mijn werk alwaar de 50 vrijwilligers heerlijk snoepen.
Maar ik laat het er niet bij zitten. Ondanks een drukke dag door de organisatie van dat feest (schrik niet: 750 kinderen en 1500 broers/zussen/opa's/oma's/papa's en mama's) sta ik 's avonds, vol goede moed, toch weer in de keuken.
Ik laat 'm zelf de kleuren en de vormen uitkiezen en fabriceer opnieuw een verjaardagstaart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GFLCHEAY-1.jpg

Vulling van bovenste en onderste laag: speculaasjes, karamelmousse en Amaretto. Middelste laag: bananenmousse, mandarijntjes en sinasappellikeur.

Meneer heeft vanmorgen tevreden de taart in de auto gezet... heeft deze onderweg echter twee keer over de autovloer laten vallen (en dan zeggen ze wat over het rijgedrag van vrouwen) en nu ligt het dus... in de prullenbak.

Na een sms met veel sorry's was mijn laatste antwoord: '... gelukkig hebben we de foto's nog. Ik zal 'm opsturen, kun je 'm uitprinten en naast zo'n domme vlaai plakken die je nu moet gaan kopen..."

Nou, dat ben ik weer even kwijt. Dank voor jullie "luisterend oor"... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

2

Re: Mannen !!! Breek me de bek niet open... ;-)

Oh! Wat erg!!! Voor straf geen eten de hele week ;)! Ik had hem die eerste taart al in zijn nek geparkeerd trouwens :D, ik heb bewondering voor je geduld en je hebt twee hele mooie taarten gemaakt :Y, gelukkig hebben er wel mensen van de eerste genoten.
Je man mag blij zijn dat jij zoveel geduld hebt, ik denk dat de mijne het niet eens zou durven opbiechten ;):lol:!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

3

Wat een ***** (ik weet het is en blijft jouw mannetje, maar toch).

Taartbarbaren zijn het.
Je taart is er zeker niet slechter op geworden, eeuwig zonde. Laat hem maar lekker met zijn vlaai in zijn sop gaar koken, ik zou als straf niks meer bakken voor hem, voorlopig dan (dagje of twee, anders krijg jij afkickverschijnselen).

Schande!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

:d

5

JEETJE..................................! Ik zou toch een partij boos zijn geworden. Ik heb niet zoveel geduld als jij hoor. Mijn liefde had de straat uit moeten rennen voor me denk ik, hahaha.
En hij is zo mooi je taart, en je had er zo je best op gedaan.
Ach meid ik leef zo met je mee.
Je taarten zijn schitterend! Hele mooie kleuren, SUPER!

6

Aaaaaaaagh wat een nachtmerrie!! Ik weet echt niet wat ik gedaan zou hebbben, waarschijnlijk ook maar weer de keuken in gedoken voor een andere taart. Maar de druppel lijkt me toch wel dat de taart door de auto gevlogen is en hij uiteindelijk in de prullenmand geeïndigd is!

Voor straf een maand op rantsoen zou ik zeggen ;)

Het waren trouwens 2 leuke taarten!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Geen bakje vol vla maar een zwembad vol vla en dat over hem heen :-) ;)

Het zijn beide prachtige taarten geworden. Jammer dat ze niet gewaardeerd werden ;)  Je hebt hem toch niet die andere na gebracht naar zijn werk???

8

oei Koenie, je hebt inderdaad bergen geduld!
Ik vindt allebei taarten schitterend, zo jammer van de 2e.
Success met het organiseren van de grote familiefeest!

Groetjes Tweety!

oooooooooooooooooh, heb jij weer!!!!!!

En zoveel moeite om een prachtige hoge te maken, ligt ie in de prullenbak, oooooh, ik zou er echt heeeeeel slecht tegen kunnen....grrrrrrrrrr

10

Maar niet te vergeten natuurlijk: Nog van harte gefeliciteerd met je man.

Groetjes Tweety!

11

Nathalie schreef:

Het zijn beide prachtige taarten geworden. Jammer dat ze niet gewaardeerd werden ;)  Je hebt hem toch niet die andere na gebracht naar zijn werk???

... ik doe de rest van dit jaar niks meer voor hem, Nathalie!!! ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Koenie schreef:
Nathalie schreef:

... ik doe de rest van dit jaar niks meer voor hem, Nathalie!!! ;)

Jammer dat het jaar al bijna afgelopen is ;) :D

Wel een beetje praatjes heeft die vent van jou! Behoorlijke praatjes eigenlijk :/
Ik vind het super taarten en die auto moet ook maar een weekje worden ingenomen ;) :lol:

Die van mij is ook al niet zo h

Mijn website: Presentaart

13

Hahahaha...lig helemaal dubbel hier...LOL...:D:D:D:D:D:D:D....
uhhh...voor jou natuurlijk iets minder leuk maar MIJn dag heb je weer heel blij gemaakt :Y

14

Oh Koenie, al je werk naar de Pieten (even in de tijd van het jaar blijven :) Wat ontzettend balen. Ik zou gewoon de komende paar jaar geen (gedecoreerde) taart meer voor 'm maken, hoe lief ie ook is :) Gewoon de komende vijf jaar stug vlaai halen op zijn verjaardag. Dan doet ie dit nooit meer!

15 Laatst bewerkt door tom poes (03-12-2007 12:56)

Ik zou hem voor straf heel volgend jaar de marsepein laten kleuren en kneden! Heeft 'ie niet eens gezegd dat je die taart dan ook niet zo topzwaar had moeten maken.....
Maar over taart gesproken: Ze zij allebei leuk!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

16

Tja....... mannen!

Maar de taarten zijn allebei(!) heel mooi!

Groetjes, Pauline

17

Oooooooh die mannen toch. Koenie je hebt twee prachtige taarten gemaakt. En de vulling klinkt erg lekker.

Groetjes Natascha.

18

nou ik vind dat je het nog redelijk op pakt, ik geloof dat ik uit mijn vel gesprongen zou zijn ! AL na de eerste afwijzing laat staan na het 2e drama !

Knap van je, ennneh ik ging ook echt geen nieuwe meer maken, hij gaat maar naar de HEMA :)

19

Ah Koenie. wat een verhaal weer.... Je taarten zijn prachtig geworden.. Super mooie kleuren ... En Die Mannen ? ... ze zijn toch allemaal zelfde ....pfffffffffffff

xxx Sanja

20

Ja, moet je hem de volgende keer toch meer zelf aan de slag zetten,meehelpen of anders,mannen zijn inderdaad soms zo.....je weet het wel.
Ze zeggen dat vrouwen vreemde wezens zijn en dat je ze niet moet begrijpen,maar dit is ook grrrr...,nou ja het jaar is bijna om,misschien ligt er wel een mooi cadeautje onder de kerstboom voor je,je mag ze altijd een hint geven he?,anders komt het niet door hihi.

groetjes,natasja

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

21

ik was ook op het feest van de zaak van koenie om te helpen alle mensen die de taart op hadden vroegen allemaal van wie is die zalige taart ik strooide als maar rond van mijn koenie!!!!!en die schoon-zoon van mij is erg verwend dus eet maar zijn leven lang vlaaien

22

Oh Koenie....

Wat een verhaal !!!!!!! Lekkere vent heb je ;) Wel jammer !!!!! Lang Leven de fotos :lol:

Beide taarten zijn super leuk geworden !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

23

PLOF!!!

Zo, ik ben ontploft! Hoe haaltie 't..............neee, ik zeg niks....ik moet nu DIRECT stoppen anders is het niet meer geschikt voor jeugdige lezertjes!:nooo Misschien aardig om alle zoete reacties van het forum even fijntjes naast zijn bord te leggen vanavond! De dreiging die uitgaat van een horde bakkende vrouwen is niet misselijk! Doettie 't nooit meer! :lol:

24

whahahaha wat een vent heb je zeg...volgende keer taart bakken laten zien en zelf maar op de grond kwakken :D :D..of meteen in zijn haar smeren .....hahahah

zoooooo sonde al dat werk voor niks...tja mannen ghet zijn en blijven grote kinderen he!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

25

Pffff als ie het zo goed weet, laat het hem de volgende keer zelf eens een taart in elkaar zetten, onder jouw leiding. (inclusief het kleuren van het marsepein en dan wel stiekum meer marsepein om te kleuren geven heb jij meteen weer een voorraadje gekleurde marsepein).

Misschien piept ie dan anders.

Ik heb zwaar medeleiden met je Koenie,......

Zijn stuk voor stuk prachtige inelkaar gezette taarten.
greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart