1

Onderwerp: sugar paste( icecraft)

Kan je een taart met marsepein en dan de figuurtjes van Sugar paste invriezen? van marsepein weet ik het wel, maar die Sugar paste,geen idee, en hoe moet ik dat laten ontdooien als het kan, in de  in de doos? in de koelkast?

Veel taart plezier

2

Re: sugar paste( icecraft)

Ik denk dat je het hetzelfde moet doen als met rolfondant en marsepein.
Is het niet mogelijk om de figuurtjes apart te houden (niet in de vriezer dus) en ze later pas op de taart te plaatsen?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

ik vries wel rolfondant en marsepein in, maar als er echt figuurtjes opzitten haal ik die er af (roosjes doe ik wel, maar geen poppetjes), want die blijven erbuiten ook goed en ik ben bang dat die wel inzakken.

Mijn website: Presentaart

4

oh ja, bettie, had je m'n mailtje gehad??? Het lukt me regelmatig niet om je te mailen, of je dat plastic doosje (van die barbapapa's) wilt meenemen als je vanavond ook naar Koenie komt, maar weet niet of je komt?

Mijn website: Presentaart

5

ik heb een keer suikerfiguurtjes in de koelkast gedaan en toen eruitgehaal, maar het is gaan lekken, dus ik doe het niet meer.

groetjes van Dewi

6

ds schreef:

ik heb een keer suikerfiguurtjes in de koelkast gedaan en toen eruitgehaal, maar het is gaan lekken, dus ik doe het niet meer.

:)) Suiker is hygroscopisch, net als zout trekt het dus vocht aan, tel daarbij de condens factor op en je ehbt een probleem.

Modellen dien je gewoon op een droge plaats te bewaren zowel van marsepein, als van sugarpaste, flowerpaste etc.

I believe in Sandy Claws