1 Laatst bewerkt door Petra81 (10-11-2007 20:28)

Onderwerp: Strawberry STRESScake

Wat een ramp was dit zeg!
Flinke taart en moest nog bezorgd worden ook, voor 1 uur in den Haag. Ik had de cake al gebakken maar hij was gaar, maar heeeel zacht. Vanmorgen om 7.15 begonnen met kleuren en vulling maken. Daarna wilde ik de taart doorsnijden en vullen en waar ik zo bang voor was geweest gebeurde:....de hele taart brak echt in duizend stukken, niet normaal! Gelijk nieuwe mix erin (14 eieren moest in 2x) en omdat ik een electrische oven heb duurt het bakken lang. Uiteindelijk voor het afwerken de hulp van Sandra78 ingeroepen, ik moest om 12.15 weg om op tijd te komen en om 12.10 was de taart klaar....
Het plaatje had ik gelukkig vooraf al gemaakt dus daar ben ik niet ontevreden over maar de afwerking had beter gekund, de regenboog loopt niet helemaal mooi recht bijvoorbeeld.
vulling: aardbeienbavarois

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GKT86GNU.jpg

Ohhhhhhh wat erg!!!! Ik zit nu nog eens naar de foto te kijken en ben heel het springtouw vergeten!! AAAARRRGGGHHHHHH dit is erg, er komen 100 man op die verjaardag!!!! Hier baal ik van....

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

2

Re: Strawberry STRESScake

oh my god wat een vrolijke taart zeg. Compliment meid

Balen dat je het springtouw vergeten bent!!!!! Hij is wel super,supergaaf geworden!!!!!!!!!!

4

Jammer van hey springtouw, maar wie valt dat op. Ik had het nog niet gezien, pas toen ik het las. Een erg mooie taart

de taartgroetjes van Cindy

5

Meid het is een schatje geworden. Nou zie ik het ook! Daar hadden we vanochtend geen tijd voor om te kijken he. Enne, daar zijn buurtjes voor he!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

6

was me niet opgevallen. Vind het voor jou heel sneu, maar maakt je plaatje extra grappig. Denk niet dat die mensen het opgevallen is hoor

7

Dit is toch een supertaart :Y! Dat springtouw mist echt niemand hoor, ik zag alleen maar een hele mooie taart en pas toen ik het las zag ik dat er een springtouw bij had gemoeten. Je plaatje is prachtig gepuzzeld en die regenboog ziet er ook prima uit zoals hij is :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

springtouw? ze is toch gewoon met wat gewichtjes aan het trainen? maar ondanks alle stress is het toch een super taart geworden, enneh, wat wij allemaal zien aan hobbels, bobbels, missende springtouwen, niet helemaal rechtlopende regenbogen (???waar dan) randje en alle rest wat wij op onze eigen taarten wel niet zien, ziet de ontvanger meestal niet, die zien een fantastisch plaatje met vrolijke kleuren en leuke bloemetjes, een hele mooie taart, speciaal gemaakt voor hun kleine meid, en heel anders dan de slagroomtaarten met foto's of marsepeinen platen (zat net foto's te kijken van mijn dochters 1ste verjaardag, wordt over 2 weken al weer 2 en zag de bakkersnijntjestaart (voor mijn bakvirus) en dacht jee wat een saaie taart :lol: )

Alles goed???? nee 3 fout

9

Wat een supertaart zeg! Kan me voorstellen dat je baalt, maar mij was het nog niet opgevallen hoor! Gelukkig dat je het plaatje wel al had voorbereid!
Mag ik vragen wat de afmeting is van deze taart? Als er 14 eieren in gaan..moet een flinke taart zijn!

10

Lieke schreef:

Wat een supertaart zeg! Kan me voorstellen dat je baalt, maar mij was het nog niet opgevallen hoor! Gelukkig dat je het plaatje wel al had voorbereid!
Mag ik vragen wat de afmeting is van deze taart? Als er 14 eieren in gaan..moet een flinke taart zijn!

34x37 cm.
De opdrachtgeefster heeft het plaatje gezien, ze wist dus dat er een springtouw op hoort :(. Naja hopen maar dat ze hem zo snel aan moest snijden dat niemand het gezien heeft ;)

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

11

Mooie taart hoor...... Jammer dat het niet helmall liep zoals je had gewild.... Mooi gedaan enne wat vervelend van het springtouw maar je mist m niet echt hoor...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

12

Mooie taart,ze is nu lekker aan het gewichtheffen met de dumbels,
lekker sportief toch,zo is hij ook hardstikke leuk.

groetjes,natasja147

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Prachtige taart, en waarschijnlijk ziet niemand het dat je het springtouw vergeten bent.  Tenslotte zijn ze daar op een feestje, en is iedereen er gekomen om een leuke tijd te hebben, niet om tot in de kleinste details de taart te bestuderen.
Enne, als ze het toch hebben gezien, dan zeg je inderdaad dat Strawberry Shortcake met haar tijd meegaat en gewoon met gewichtjes aan 't trainen is, net zoals iemand hiervoor ook al heeft voorgesteld.

Ze is echt prachtig hoor !!!

14

ik ken plaatje niet maar vind hem super mooi geworden

15 Laatst bewerkt door karine (10-11-2007 22:28)

kan geloven dat het stressen is ...maar je plaatje maakt alles goed hoor het is een super girly-taart (en als je het niet weet van dat springtouw zie je het niet)
Maar is dat meisje beroemd ofzo??? 100 man op een verjaardagspartijtje van een 5-jarige????

16

Ach jee, wat een stress! Maar je hebt het er hartstikke goed vanaf gebracht! Het is een beeldschoon plaatje!!!!! Wel jammer van dat springtouw, ik zou er ook van balen. Maar ja... als dat alles is! Ik zie verder alleen maar een hele ,ooie taart!

17

je taart is mooi hoor maar ik voel je stress.. en jeetje het springtouw vegeten... joh misschien zien ze het niet. maar ik zou ook balen.

18

Ik ga ook voor de gewichtjes... ;) enne... ik zag het ook pas toen je het zelf zei hoor.

Ik denk niet dat moeders het ziet... die is veeeeel te druk met haar 100 gasten...
Hemeltje, ik moet er toch niet aan denken. :S

Maar aan de taart zal het niet liggen; die is superstrak, mooi gekleurd, knap gepuzzeld (ook zonder springtouw) en perfect afgewerkt en heerlijk... wat zeg ik? OVERHEERLIJK gevuld.

Even nog extra vermelden: dat plaatje met de naam en het aardbeitje vind ik super!!!

Niet balen dus, Petra... geen enkele reden voor!
Er is alleen alle reden om trots te zijn!!!  :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

wat een leuke taart die kleurtjes heel mooi bij elkaar

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

20

Wat een mooie taart. Echt een heel mooi plaatje. Ik zie er niks van dat de afwerking onder stress heeft plaatsgevonden. En dat springtouw: als je hierover niets had geschreven, had ik het niet gezien.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

21

Nou de mevrouw belde net en ze was zwaar onder de indruk! Ze vond hem fantastisch en ook de jarige zelf was er stil van. Ze had gevraagd of ik er visitekaartjes bij wilde doen en daar was dus zowat ruzie om :D.
Ze zei net aan de telefoon dat ze wat BN'ers kent, dat vermoeden had ik ook wel een beetje aangezien het grote aantal visite op een kinderverjaardag.
Ze bleef maar zeggen hoe mooi en lekker ze hem vond, mijn dag is helemaal goed :D!

Groetjes Petra,

22

nou dat is helemaal toppie. wou net zeggen taart is zoooo mooi dat het niet eens opvalt dat het touw er niet op zit!!!

hihih dadelijk zien we in alle roddelbladen jou taarten tevoorschijn komen.
geniet van je complimenten want je hebt ze verdient!!! taart is echt heel mooi

23

Haastige spoed, meeer dan goed!!! Er is niets van je gestress te zien, maar wat een verhaal zeg! Balen is dat he, als het niet gaat zoals moet.

Ik vind de taart overigens weer prachtig, ik zit steeds met open mond naar jouw puzzelplaatjes te kijken! Zij is heeel mooi en je naamplaatje vind ik ook enig, en de bijtjes en de bloempjes en, en, en, afijn ik vind hem dus helemaal top!! :Y

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

24

Heel heel heel erg mooi !!!!!
En ook zonder touw want nu lijkt het gewoon alsof ze de vierdaagse aan het wandelen is met van die klosjes in haar handen zodat haar vingers niet dik worden....helemaal niet zo erg dus !!!

25

hij is super geworden peet, echt heel mooi. En dat springtouw viel mij ook niet op tot ik het las hoor. :)