Onderwerp: Strawberry STRESScake
Wat een ramp was dit zeg!
Flinke taart en moest nog bezorgd worden ook, voor 1 uur in den Haag. Ik had de cake al gebakken maar hij was gaar, maar heeeel zacht. Vanmorgen om 7.15 begonnen met kleuren en vulling maken. Daarna wilde ik de taart doorsnijden en vullen en waar ik zo bang voor was geweest gebeurde:....de hele taart brak echt in duizend stukken, niet normaal! Gelijk nieuwe mix erin (14 eieren moest in 2x) en omdat ik een electrische oven heb duurt het bakken lang. Uiteindelijk voor het afwerken de hulp van Sandra78 ingeroepen, ik moest om 12.15 weg om op tijd te komen en om 12.10 was de taart klaar....
Het plaatje had ik gelukkig vooraf al gemaakt dus daar ben ik niet ontevreden over maar de afwerking had beter gekund, de regenboog loopt niet helemaal mooi recht bijvoorbeeld.
vulling: aardbeienbavarois
Ohhhhhhh wat erg!!!! Ik zit nu nog eens naar de foto te kijken en ben heel het springtouw vergeten!! AAAARRRGGGHHHHHH dit is erg, er komen 100 man op die verjaardag!!!! Hier baal ik van....
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!