26

Re: tiara (%^&*A#@^%) op kussen

O, Ingrid...

... het is een plaaaaatje...!

Wat mooi... :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Het mag dan veel stress gekost hebben...het is wel schitterend geworden!

28

WAAUUUWW hij is prachtig

29

Wat een horrorverhaal zeg, kan me voorstellen dat je je zulke lelijke woorden gebruikt hebt:-)Maar het resultaat is werkelijk geweldig!
Een sprookje!!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

30

je verhaal is best wel grappig maar je tiara is echt geweldig!!!!

31

ZUCHT.....WAT PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit vind ik nu supermooi.... En je verhaal, :S :S :S
Ik weet wat het is, had met de T&T workshop gespoten vleugeltjes gekregen om in mijn draak te steken (2 + 2 reserve) en brak ze allemaal :( Dus ik durf zo'n tiara echt niet aan hoor :nooo

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

32

heel knap hoor ...en wat een verhaal! Maar zo wordt je vast kampioen tiara's spuiten!!

33

in dit soort situaties vraag je jezelf wel eens af, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig. Maar goed als je dan het eindresultaat ziet, geweldig toch!

groetjes van Dewi

34

Een echte tiara voor een prinses. Wow ik wou dat ik dat kon.

de taartgroetjes van Cindy

35

ik vind hem ook erg mooi hoor!! Over 2 weken is mijn dochter jarig. wahahaha :D
grapje hoor.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

36

Ik hoop dat ik dit ooit onder de knie krijg, want het resultaat is prachtig ! Wat gebruik je om de tiara goud te schilderen ? Ik heb zelf een setje Wilton Elegant Shimmer Dust goud-zilver-pearl, maar daar krijg ik geen verf mee gemaakt, het is te korrelig volgens mij.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

heel erg mooi,
prachtige kleuren kombi.
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

38

Bedankt voor alle reacties! Leuk om te lezen
WendyV: ik heb het geverfd met edible gold food dust uit de webshop. Een beetje poeder en een paar druppels water en dan dekt het erg goed.

Gr. Ingrid

39

Mooi gedaan hoor.... Ik geloof dat je er erg geduldig voor moet zijn..... Leuke kleuren ook , weer eens wat anders!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

Ik weet dat we er niet mee mogen lachen, maar je verhaal is echt wel grappig.  Jeetje, wat een gedoe eigenlijk he?  Maar de taart en tiara zijn echt prachtig geworden!!!

vertel me je geheim, ik heb het ook 1 keer gedaan en kreeg hem niet heel van mijn vaas (als mal gebruikt) ik vind deze echt super en zo dun gespoten vertel vertel mij moet het ook eens lukken.

ik vind hem echt geweldig gemaakt.

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

42

ik ben er helemaal weg van!!!!!!!! wat een mooie taart en je tiara, wow!!!!!!!!!!

43

Wauw... echt prachtig!! Wat een mooie tiara zeg, zo met dat goud. Dat was ik voor de beurs ook van plan, om hem zilver te verven, maar dat durfde ik toch echt niet aan, was zoooo bang dat ie alsnog zou breken.. :s

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

44

hoi Monica,

Ik heb bakpapier over mijn voorbeeld geplakt en dat om mijn koffiebus gedaan.
Daarna heb ik er 2 gespoten,zodat ik een reserve had.
Ik heb 'm na het spuiten wel een dag of 4 op die koffiebus laten zitten. Ondertussen heb ik m goud geverfd.Daarna heb ik terwijl ie nog op de bus zat gekeken of er scheurtjes inzaten. Toen zag ik al dat ie gebroken was, dus gelijmd met icing en weer 2 dagen laten drogen. Daarna heel voorzichtig van de bus geschoven en langzaam het bakpapier er af gepelt. Hij zat trouwens al voor een deel los.
O ja, de onderste rand bestaat uit 2 strepen met daarop 'dotjes'zodat ie wat steviger is.

Verder gewoon doen en als ie alsnog mislukt ga je gauw naar de speelgoed winkel en koop je een echte;-).

Het is erg leuk om te doen, ik ga er nu weer een spuiten voor iemand anders. Heb nog wat icing over dus...

Gr.Ingrid

hoi ingrid,

ik ga het zeker weer proberen en dan met bakpapier (ik had nu plastic ingevet met crisco)
het is zeker een plaatje

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl