Onderwerp: tiara (%^&*A#@^%) op kussen
Hallo
Ik dacht dat het leuk was om eens een tiara te spuiten. Had ik gezien op cakecentral.
Ik had er 1 gemaakt, maar toen zag ik op de beurs dat het anders moest. Dus een nieuwe gespoten en voor de zekerheid maar 2 voor als de andere zou breken.
Safety first, nietwaar? Maar goed ze waren allebei zowaar gelukt. Omdat ik die andere niet nodig had, bel ik een vriendin die volgende week een verjaardag van haar dochter heeft. Dus ik bied haar die tiara aan voor op haar taart, zij heel blij.....hoor ik ineens vanuit de keuken; 'zal het niet meer doen, mam!' Mijn zoontje van 3 had 'm gehalveerd!!!!
Dus omdat ik het nu eenmaal beloofd had, toch maar gauw een nieuwe voor die vriendin gespoten. (ik word er al heel handig in). Dus gister ik met de taart aan de slag, kroon erop en ik helemaal tevreden. Het was 0.00 uur en ik gauw de keuken opruimen en toen stootte ik dus tegen die tiara aan. Helemaal in gruzelementen!!!
Geluk bij een ongeluk had ik nog die tiara voor die vriendin, dus gauw goud geschilderd en om 0.30 uur lag ik in bed. Nu moet ik alsnog een tiara spuiten natuurlijk. Maar goed, ik wilde eens wat anders dan roze, ik heb een poging gedaan een beetje de sfeer van sprookjes uit 1000 en 1 nacht te krijgen. Ik wilde er nog een laagje goud eroverheen, maar dat werd niet mooi. Zit gelukkig aan de achterkant.
Wat een verhaal; nu maar gauw de foto
Het vouwen van het fondant onder het kussen was een beetje lastig, dus een beetje plooien, maar ja.
Groeten Ingrid