1

Onderwerp: daar is'ie dan: de bruidstaart

...waar het allemaal om begonnen was, de aanleiding voor mijn nieuwe hobby zeg maar. Er zijn vast nog wel mooiere foto's gemaakt maar hier alvast een voorproefje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTIVTQKM.jpg
Vulling:
bovenste laag: sinaasappel- en frambozenjam en de biscuit was groen en roze
tweede laag: champagnecreme
derde laag: chocoladebiscuit met hazelnootpasta en kersenvlaaivulling
vierde laag: amandelspijs en caramel
onderste laag: rijke fruittaart dus niet gevuld
Het geheel is bekleed met lichtgroene marsepein, gepoeierd met parelmoerpoeder. Op de zijkanten zijn klavertjes van ouwel geplakt met daarop foto's van ons viertjes (stonden ook op de uitnodiging en op het geboortekaartje van Yeske).
Hij is niet helemaal perfect geworden (tja als ik meer tijd had... maar dat zou ik hebben als ik niet twee prachtige meiden had dus dat tijdgebrek heb ik er graag voor over)
En daarom was ik dus ook de laatste dagen niet op het forum te vinden! Ik heb niet alleen de taart zelf gemaakt, maar ook het buffet. Vanmorgen zijn Guido en ik in de kerk getrouwd en zijn onze meisjes gedoopt. Reden voor een Flink Feest in huize Hermans-Dolman dus, er waren bijna 100 gasten hier vandaag. Ben dus nu moe, maar we hebben een fantastische dag gehad!

2

Re: daar is'ie dan: de bruidstaart

Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk! En knap zeg om je eigen taart en eigen buffet te maken, petje af hoor! En nu lekker nagenieten van alle indrukken!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

3

Gefeliciteerd!! Wat een feestelijke dag!
Lekker druk..je eigen bruidstaart en buffet te maken..petje af!!
Hij is erggggg mooi!! Waarom groen? Kleur van je jurk?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

Van harte gefeliciteerd met alle bijzondere momenten van vandaag en dat jullie er met elkaar nog heel veel mooie jaren aan vast mogen knopen!
En wat knap dat je alles zelf gedaan hebt! De taart ziet er heel bijzonder uit, 5 etages wauw!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Oooooo.... wat een prachtige taarten !!!!

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en met de doop van jullie meiden!!!
Ik wens jullie, familie Hermans-Dolman, heel erg veel mooie, gelukkige, gezonde en liefdevolle jaren toe!

Ik hoop dat je nog wat foto's van "dichtbij" kunt plaatsen...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en de doop van jullie dochters!
Wat heb je een geweldige bruidstaart gemaakt :Y! Knap hoor om alles zelf te maken naast alle andere stress die zo'n dag toch wel met zich meebrengt, ik zou het je niet na doen!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

7

van harte gefeliciteerd met het dubbele feest, huwelijk en de meisjes gedoopt
en holymoly en een megataart en een buffet voor 100 man, kan me voorstellen dat je een beetje moe bent, ga nog maar lekker nagenieten en ik wens jullie heel veel liefde, gezondheid en geluk toe

Alles goed???? nee 3 fout

8

Hij is echt super geworden !!!!!

9

gefeliciteerd.Je taart is hartstikke gaaf.petje af dat je alles zelf hebt gedaan.

10

VAN HARTE GEFELICITEERD! En wat heb jij je bes tgedaan zeg. Supermooi en vooral heel knap. Zoveel werk... en dat terwijl een bruiloft regelen al een heel gedoe is.
Superwoman????

11

Wat een bijzondere taart. Ben benieuwd naar de close ups. En van Harte gefeliciteerd met zoveel happiness!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

Van harte gefeliciteerd!!! En helemaal geweldig zeg dat je alles zelf gedaan hebt, petje af hoor, en je taart is inderdaad very impressive geworden! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

13

geweldig mooie taart. en de vorige ook. ben even niet in de gelegenheid geweest om te reageren maar heb wel alles gevolgt en moet zeggen. het zijn en blijven kunstwerken.

14

Meid, want een geweldige taart! Van harte gefelicteerd met jullie huwelijk en het doop van de meiden!
Rust nu maar lekker uit en Geniet!

Groetjes Tweety!

15

Gefeliciteerd! Wat een werk zeg! Ook zelf het buffet gemaakt! Mijn hemel. Ik vond trouwen heel leuk maar de voorbereiding....
en dan had ik niet zelf de taart en heb buffet gemaakt!

16

Van Harte Gefeliciteerd daar allemaal.
Super mooi gedaan hoor.
Lekker aan het nagenieten nu.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

17

super taart voor super-feestlijkheden! gefeliciteerd met alle feestjes ;)
groet corinne

Groet Corinne

18

Wauw wat een werk heb je ervan gemaakt....  Prachtig hoor.... Veel complimenten gekregen? Vast wel..... En uiteraard van harte....

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

19

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een geweldige taart heb je gemaakt zeg! Heeeel erg mooi! Ik hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

20

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en de doop van je meisjes!!! Wat een feestdag en wat een mooie feesttaart heb je gemaakt...ik vind het onwijs mooie taart!!! Dat vond de visite ookwel denk ik zo!!!
Zou zeggen ga lekker nagenieten van vandaag!!!
En petje af voor taart en ook nog buffet!!!

Groetjes van Jette

21

wauw wauw wauw, wat een indrukwekkende taart. Ik zou ook graag een close up foto willen zien van dit mooi kunstwerk.
Moedig hoor, om alles zelf te maken op deze grote dag.
VAn harte proficiat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22

Ten eerste gefeliciteerd.

Enne, een dikke pluim voor jou, een prachtige taart.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

23

Gefelicitaart met je huwelijk en de doop van je meiden! Fantastisch gelukt zeg! En je gaat ons toch wel het geheim vertellen van de champagnecreme?

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

24

Wauw, wat een project!
En hij is schitterend geworden!

25

En, ondertussen al een beetje uitgerust? Zag vandaag pas je closeups, dus toen dacht ik: dan moet er ook nog een totaal plaatje zijn, en jawel! Mooi!
Gefeliciteerd nog met deze superbijzondere dag en geniet maar lekker van elkaar!! (en van je toekomstige taarten!)

Je hart fluitsert, luister goed!