Onderwerp: Ik baal hier zo van!
Hallo allemaal,
Vooropgesteld dat ik niet zeker weet of ik bij het goede onderwerp zit stel ik toch mijn vraag maar,lees en huiver: ik ben een beginnende bakster en heb al wel een aantal heel leuke taarten gemaakt,ging altijd erg goed,tot gister! Taartje,gevuld met bbroom en tobleronevulling (beiden voorzien van een dijkje) , afgesmeerd met botercreme en bekleed met rode marsepein en fuchsiarose,gele en oranje sterren. Ik wilde mijn lettertappits uitproberen dus er moest nog een tekst op maar ik was het zat en besloot dat vandaag te doen. us ik heb de taart gisteravond in de koelkast gezet. Vanmorgen in gevecht met de lettertappits,let ik even niet op begint de marsepein te bobbelen en uit te zakken en vervolgens als toegift ook nog lekker te scheuren moewahh!!!!! De sterren op de zijkant zijn nu vallende sterren geworden,ook leuk ! Mijn vraag; hoe kan dat nou?? Ik heb dat nog nooit eerder gehad. Ik denk eigenlijk zelf dat ik hem misschien beter in de koude schuur had moeten zetten,maar ja, er zit slagroom in en je wil niet dat je visite een "taartje from hell" eet en doodziek wordt,toch? Wie heeft tips ??
Groetjes,Monique63