1

Onderwerp: met bokkepootjesvullen en wat is nog meer lekker erbij ?

Hoi,
Ik wil mijn 2de taart gaan maken en die wil ik met bokkepootjes vullen,waarmee kan ik dit het beste combineren ik had al even rond gekeken maar ik kom er niet uit.
Ik heb nu al zin om die vulling te maken :9
groetjes fleur

groetjes fleur

2

Re: met bokkepootjesvullen en wat is nog meer lekker erbij ?

Een jammetje naar keuze is er prima bij toch? Of en blikje vlaaivulling?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik combineer het altijd met een laag abricozenjam op een laagje gesmolten chocolade (puur), wat dan hard wordt. Echt super lekker :9 :9 :9

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

4 Laatst bewerkt door lune (30-10-2007 20:31)

ik had laatst nog banketbakkersroom en afgesmeerd met botercreme met lemon curd, hij is goed in de smaak gevallen

Alles goed???? nee 3 fout

5

Ik doe het altijd met kersenjam, kersen (pot), amarenen (blikje) en een laagje lemon curd. Jammmmmmmie is dat, en het grappige is, iedereen die ik het laat proeven wil nooit meer iets anders!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6 Laatst bewerkt door Martinique (01-11-2007 22:10)

Ik zit met hetzelfde "probleem". Ik wil voor mijn eerste taart ook de bokkenpootjesvulling gaan gebruiken en heb nu de lemon curd gekocht bij de AH.
Het kan wel bij elkaar als ik dat zo zie. Zou ik naast/door de lemon curd ook botercreme moeten gebruiken?

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

7

chocomousse en kersenvulling, jam, bosvruchtenbavarois :P

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

8 Laatst bewerkt door Carin (02-11-2007 13:32)

Martinique schreef:

Ik zit met hetzelfde "probleem". Ik wil voor mijn eerste taart ook de bokkenpootjesvulling gaan gebruiken en heb nu de lemon curd gekocht bij de AH.
Het kan wel bij elkaar als ik dat zo zie. Zou ik naast/door de lemon curd ook botercreme moeten gebruiken?

Ik doe het zo:
laag 1: dun kersenjam smeren + dikke laag bokkepootjescreme erop + kersen uit pot
laag 2: dun lemon curd smeren + dikke laag bokkepootjescreme erop + amarenen uit blik + wat sap uit het blikje amarenen

Ik maak bookeppotjesvulling niet met slagroom, zoals hier op de site bij de recepten staat, maar met botercreme (mix van de webshop). Gewoon op gevoel gemepte bokkepootjes door de botercreme roeren.
Ik maak altijd v

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

Carin schreef:
Martinique schreef:

Ik doe het zo:
laag 1: dun kersenjam smeren + dikke laag bokkepootjescreme erop + kersen uit pot
laag 2: dun lemon curd smeren + dikke laag bokkepootjescreme erop + amarenen uit blik + wat sap uit het blikje amarenen

Ik maak bookeppotjesvulling niet met slagroom, zoals hier op de site bij de recepten staat, maar met botercreme (mix van de webshop). Gewoon op gevoel gemepte bokkepootjes door de botercreme roeren.
Ik maak altijd v

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

10

Hoi ,
Ik heb ook bokkepootjes vulling gemaakt,  ik heb eerst vanille vla gemaak dat door de botercreme toen slagroom geklopt, bokkepootjes geplet dat door de slagroom,daarna botercreme en bokkepootjes slagroom door elkaar met ongeveer 3 eetlepels kersen jam door elkaar. De eerste laag heb ik alleen met kersen jam gedaan en de tweede laag met de vanille boter slagroom bokkerpootjes kersen creme.Lekker was het johh, was wel zoet maar erg lekker.
Gr Gurdie

Taartie La Mama

11

heej ook nog wakker :)
Ik doe ook soms gewoon 2 lagen hetzelfde, als het echt lekker is... Waarom niet?

Mijn website: Presentaart

Berichten [ 11 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » met bokkepootjesvullen en wat is nog meer lekker erbij ?