1

Onderwerp: Lekker in de herfst golven met een stukje spekkoek!

Nou ja...... zoiets dan!

Afgelopen week een hele rare vervelende week.
De Oma van Niels (mijn liefde/man) is overleden. 93 jaar en dood gevonden in haar bedje.
Ja, dat is natuurlijk een heel mooi einde. Slapen en dan nooit meer wakker worden.
Haar wens om zo te mogen sterven is uitgekomen!
Voor ons... ja we kunnen relativeren.... en aan de andere kant zit toch ook het verdriet. Vooral bij mijn man, en bij mijn zoontje.
5 jaar en intens verdrietig omdat hij "OmaOma" nooit meer ziet.
Daarbij was ook nog eens de verjaardag van mijn schoonvader, dus.......

Een taartje is dan wel op zijn plaats natuurlijk. Ik heb heerlijk mijn emoties kunnen uiten in de taartjes.
Spekkoek omdat ie 4 jaar in Indonesie heeft gewoont. En een golftaartje omdat ie dat heel graag doet. Hij vond het heel fijn dat ondanks het overheersen van het rouwen om zijn moeder er toch nog aan zijn verjaardag werd gedacht.

Het herfstbolletje is een bedankje voor de juf van mijn zoontje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTRVNBLZ.jpg

Gevuld met sinaasappelbavarois en abrikozenjam, met lemoncurd botercreme.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQROV7BU-1.jpg

Gevuld met abrikozenjam, afgesmeerd met witte chocopasa
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YAJYZRHM.jpg

Bedankt weer voor het kijken!

2

Re: Lekker in de herfst golven met een stukje spekkoek!

Allereerst gecondoleerd met oma!!! Tuurlijk is het een hele mooie leeftijd, maar toch wil je niemand missen om je heen!

Je spekkoek ziet er heel erg lekker uit! De golftaart is ook mooi strak! Het egeltje en de pompoenen zijn heel erg mooi gemaakt!

Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

gecondoleerd met je oma. Wat fijn dat haar laatste wens toch nog in vervulling heeft kunnen gaan, ondanks dat het zo moeilijk voor jullie is.

Ik vind je spekkoek perfect gelukt, en minstens 16 laagjes voorzover ik kan tellen :thumb: Hoe lang heb je daar nou voor nodig gehad??
De rest van je taartjes zijn natuurlijk ook heel mooi (en strak!!) maar de spekkoek spreekt mij het meeste aan.

Sterkte nog, in deze moeilijke tijd!

4

Nastasia het duurde heel lang voordat ik uberhaupt het beslag klaar had.
Zoveel kruiden en zoveel handelingen. Toen dat eindelijk klaar was, heb ik twee uur voor de oven gestaan om elke keer op tijd het beslag er weer op te doen.
Hij smaakt heerlijk trouwens!

5

gecondoleerd met het verlies! en tja. het maakt inderdaad niet uit hoe oud iemand dan is! en wat lief dat je dan toch nog zoveel taarten hebt gebakken en dat ze allemaal zo mooi zijn geworden. en woah die spekkoek; dat is een pronkstuk! was hij lekker?:Y vast wel!:Y goed idee; die golftaart; die ga ik voor mijn schoonvader maken als het mag
sterkte de komende tijd!

ik functioneer alleen op suiker...

6

Gecondoleerd meid! Wat heeft je oma dan een mooi tijd gehad om zo lang te kunnen leven, en zoals ze wilde in slaap weg te gaan. Sterkte in de komende periode!

Je taarten zien er geweldig uit. Mooi dat je je schoonvader toch een hart onder de riem kon steken met dit gebaar!

Groetjes Tweety!

7

Gecondoleerd Babs ook aan je man!
Hoe oud iemand ook is het blijft voor de achter blijvers altijd heel verdrietig, sterkte om dit verlies te verwerken!!!

En je hebt echt prachtige taarten gemaakt... verzette zeker ookwel even de zinnen dan he... ff gedachte ergens anders...

Sterkte, Liefs van Jette

Groetjes van Jette

8

Gecondoleerd, ookal was ze oud en wilde ze niet meer een sterfgeval is nooit leuk!!!

JE taartjes zijn echt prachtig hoor! en afleiding is idd erg fijn nu denk ik!

sterkte!

9

Je taartjes zien er prachtig uit ...fijn dat je schoonpa het wist te waarderen ook al is het voor hem en jullie moeilijk. Ook voor jullie zoontje is het natuurlijk niet zo gemakkelijk te begrijpen en toch ...als je zo mag sterven op die leeftijd is het toch een mooi einde. Maar elke persoon die je moet missen ..het is niet gemakkelijk. Alvast mn innige deelneming.
Nog een vraagje: die spekjestaart ziet er heerlijk uit ...wat is dat eigenlijk?

10

Ook mijn condoleances voor het verlies van 'oma oma' ...

Kan alleen zeggen dat het voor oma fijn is dat ze gegaan is zoals ze wilde, maar het verdriet is er natuurlijk niet minder om.

Je hebt wel prachtige taarten gemaakt, met als kroon op je werk de spekkoek-taart... giga... wat een project, maar zoooo lekker en mooi!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

ook van mijn kant gecondoleerd. Altijd naar hoe oud mensen ook worden.
je taarten zijn ondanks verdriet mooi geworden.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

12

Voor de omgeving komt overlijden altijd te vroeg, al word je 150. Gecondoleerd met jullie verlies. Als ik denk aan je zoontje... zo zielig, die kleintjes snappen amper wat hun overkomt>

Je taarten zijn desondanks zeer geslaagd geworden. Lekkere afleiding he dat bakken..

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

13

Gecondoleerd. Ik begrijp jullie verdriet heel goed. Niemand kan je missen..jong of oud!! Sterkte!!

Je taartjes zijn goed gelukt!! Vooral de spekkoek vind ik er goed uitzien!! :Y
En natuurlijk nog gefeliciteerd met je schoonvader!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

14

Dankjewel voor jullie lieve woorden! Gelukkig hebben we als familie een positeve blik en pakken de draad snel weer op hoor. Soms even een traan, maar ook heel veel lachen. Gelukkig kan ik mijn eitje lekker kwijt in de taarten!
Dus morgen weer volop aan de bak. Zo zou OmaOma het ook doen...

15

Ik vind die egel en golf geweldig leuk. Mooi afgewerkt allemaal, hoor.
En sterkte!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

16

Wat een prachtige taarten! Ik vind die spekkoek heel bijzonder. Wat zit daar allemaal tussen?

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

17

Als eerste gecondoleerd met jullie verlies. Wat naar, maar ook mooi dat de wens van oma is uitgekomen.
Je taartjes zien er leuk, mooi en heerlijk uit!