Natuurlijk mag dat! Het recept van Mascha staat hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2124609627 Het is echt heel gemakkelijk en er hoeft niets in de koelkast . Ik heb het ook gewoon zonder mixer gekneed en dat gaat prima (en scheelt afwas ). Je moet die 10 minuten baktijd wel aanhouden, ik heb ze er nog wat langer in laten zitten omdat ik het nogal bleke betjes vond, maar daardoor zijn ze bij mij wel een beetje erg knapperig geworden . Na het bakken heb ik de koekjes laten afkoelen op een taartrooster.
Ik heb eerst met stevige icing de buitenlijntjes gezet en dat even laten drogen en vervolgens met dunnere icing de boel opgevuld (met behulp van een cocktail-prikker, dat zag ik op de beurs: een schepje icing op het koekje en dan met een prikker uitspreiden). Als het koekje opgevuld is (dus niet eerst laten drogen) met een andere kleur de streepjes en stippen aangebracht, dan vloeit het inderdaad nog mooi samen. Ik heb nu ongekleurde icing en Lavendel gebruikt.
Succes, gewoon beginnen!
www.detaartentantes.nlWorkshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!