Re: Mijn (wedstrijd)taart: de hofnar

Ja, ik vond hem ook echt heeeel mooi!!!
x mo

27

En ik heb m ook int echie gezien zaterdag, vond hem ook heel mooi.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

28

oohhh hij is mooiiiii!!!

29 Laatst bewerkt door tom poes (29-10-2007 13:47)

Pooh schreef:

Jozien noemt het heel mooi een Eftelingtaartje (ow ik lees net ook dat Lennard dat zei, alleen wie is Lennard, haha).

Lennard is mijn lekkere stuk, mijn zoon van (bijna, de volgende taart wordt voor hem :Y ) 8 jaar.

Irma schreef:

Misschien is je nar er met de heks vandoor gegaan?

Lara schreef:

En ja je Nar bovenop is echt een cutie, wel heel raar zeg dat iemand hem zo meegenomen heeft hopenlijk gewoon een kindje (of waren die er helemaal niet deze keer? )

Hij was echt ineens weg! Ik hoop inderdaad dat het een kindje was, dan vind ik het helemaal niet erg hoor! Er waren wel een aantal kinderen op de beurs dus het zou kunnen, al was het al behoorlijk rustig, rond 17.00 uur toen 'ie verdween...

Het goud was trouwens Antique Gold van de webshop. Met een beetje okergele marsepein eronder gaf dat een heel mooi effect! Ik heb gepoederd in een overdeksel voor een magnetronbordje, dat bleef de 'gouden stuif' nog een beetje op zijn plaats, ik vond het wel een goede 'uitvinding'!

manika schreef:

Dus nu kunnen we how to van topsy turvy verwachten van je ?

Ik heb foto's gemaakt van het doorsnijden van de taarten en het weer opstapelen 'scheef' en verder van het deuvelen en opbouwen van de taart. Dus niet van het versieren en ook niet, jammer Pommetje (je had me gemaild), van de 'geboorte' van de hofnar!
Ik zal er een documentje van maken en mailen naar Marianne voor op de how-to-afdeling.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

30 Laatst bewerkt door manika (29-10-2007 14:30)

Oh nou ik wacht met spanning af, op de how to !!!!! Ben namelijk er benieuwd naar het doorsnijden en opbouwen van de taart !!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

31

Wat gaaf!! De kleuren zijn echt mooi...

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

32

mooi hoor, ik had er maar een stukje van gezien maar wat ik zag vond ik super. :Y

33

Hij was niet alleen super mooi maar ook nog eens super heerlijk!!!

34

Wat geweldig Yvonne, ik wacht met smart op je howto!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

35

oh ja.. ik heb hem ook gezien en tjee wat vond ik hem mooi!!! woah... deze moet snel bij de how to!!!! ik vond hem prachtig en wat jammer dat je niet meer mee mocht dingen naar de prijzen!
jammer dat ik niet weet welk gezicht nu bij de taart hoort
mijn felicitaties hoor! en wat een bijzondere vullingen!!!

ik functioneer alleen op suiker...

36

Een hele leuke taart, met een prachtige nar die het geheel nog eens extra opvrolijkte!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

37

mjammie ...deze lijkt wel erg lollig lekker en leuk

Spijtig hoor, dat je niet mocht meedoen.  Van alle foto's die ik al gezien heb, is deze mijn absolute favoriet.  Een supertaart !!!

39

ik vond deze 1 van de mooiste!

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl