1 Laatst bewerkt door Petra81 (26-10-2007 07:08)

Onderwerp: Feyenoord voor Jayden

Het ging bijna mis. Ik doe altijd het plaatje even in de vriezer, dan kun je het makkelijk overbrengen op de taart. De onderdelen vielen er alleen bijna uit met het overbrengen naar de taart, volgende keer toch maar een drupje water gebruiken om de sliertjes ed vast te plakken, dat had ik nu niet gedaan. Toen moest ik dus kiezen om hem los te laten of om toch te proberen om hem in het midden te krijgen met de kans dat hij helemaal door zou breken. Dus het plaatje maar niet in het midden gelegd en de naam er naast gedaan, ze vonden het gelukkig leuk :D. Je ziet bovenin bij het zwart dat het niet helemaal goed is gegaan, maar op te foto valt het meer op dan in de werkelijkheid.

Woensdagavond is Sammy1972 gezellig hier geweest om te kijken hoe ik het feyenoord plaatje maak. Ze heeft thuis een huis vol feyenoorders dus wil hem graag zelf eens maken. Het was harstikke gezellig! Ook echt heel leuk om iemand in real life te ontmoeten!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZDKNFBNH.jpg

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

2

Re: Feyenoord voor Jayden

Weer een mooie Feyenoord taart!! Leuk ook zo met de naam aan de zijkant!

Gezellig samen freubelen!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Als ik je uitleg niet had gelezen, had ik gedacht dat het opzet was geweest om het plaatje een klein beetje uit het midden te leggen, zodat de naam er ook goed op paste. Ik vind dit wel zo leuk. Mooi strak. Van dat zwart bovenaan wat niet goed gegaan is zie ik niks. Kortom, wat mij betreft is je taart volledig geslaagd!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

4

Nou het heeft een leuk effect vind ik dat het plaatje een beetje schuin ligt! Mooi opgelost met de naam zo aan de zijkant! Prachtige taart is het geworden!

5

Een hele mooie taart.En met z'n tweetjes is altijd leuker.

Groetjes, Jennie

Wat de toekomst brengen moge,.......
Groetjes, Jennie

6

Ziet er weer prachtig uit. Weet je wat ik doe als het plaatje het toelaat, dan puzzel ik in spiegelschrift, zodat ik hem gewoon met mapje en al op de taart kan leggen en dan pas het mapje eraf!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

Bien schreef:

Ziet er weer prachtig uit. Weet je wat ik doe als het plaatje het toelaat, dan puzzel ik in spiegelschrift, zodat ik hem gewoon met mapje en al op de taart kan leggen en dan pas het mapje eraf!!

dat is een goed idee Bien! Dat onthou ik even!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

8

Ik zie helemaal niks van het probleem. Ik vind hem super !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

Wauw die ziet er echt superstrak uit.
Ik heb laatst ook een Feyenoordtaart gemaakt (foto komt ooit nog :D )
Die was lang niet zo strak. En hoe krijg je dat sliertje zo mooi?

10

Ik vindt het geweldig! Echt super hoor!

Groetjes Tweety!

11

mooi hoor!

12

Geweldig mooi !!
ik moet er vanavond 1 maken, pff, ik krijg mij fondant al niet mooi rood, dus dat beloofd wat !

13

Wat een mooie oplossing zeg! NEt wat Ria zegt, als je het er niet bij had gezet, had ik gedacht dat het zo hoorde!

Riannah schreef:

Geweldig mooi !!
ik moet er vanavond 1 maken, pff, ik krijg mij fondant al niet mooi rood, dus dat beloofd wat !

Heb je geen marsepein, die wordt sneller en dieper rood!!

Je hart fluitsert, luister goed!

14

Hij is wederom erg mooi geworden buuf.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

15

Leuk EN mooi !!!

En dan wil ik natuuuurlijk nog weten... : wat is (waarschijnlijk 'was') de vulling???

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

16

Harstikke mooi joh!
En slim opgelost inderdaad.

En ik ben ook wel nieuwsgierig wat hieronder zit!

Groetjes
Ester

17

Nou de vulling is niet echt boeiend hoor, botercr

Groetjes Petra,