Onderwerp: Feyenoord voor Jayden
Het ging bijna mis. Ik doe altijd het plaatje even in de vriezer, dan kun je het makkelijk overbrengen op de taart. De onderdelen vielen er alleen bijna uit met het overbrengen naar de taart, volgende keer toch maar een drupje water gebruiken om de sliertjes ed vast te plakken, dat had ik nu niet gedaan. Toen moest ik dus kiezen om hem los te laten of om toch te proberen om hem in het midden te krijgen met de kans dat hij helemaal door zou breken. Dus het plaatje maar niet in het midden gelegd en de naam er naast gedaan, ze vonden het gelukkig leuk . Je ziet bovenin bij het zwart dat het niet helemaal goed is gegaan, maar op te foto valt het meer op dan in de werkelijkheid.
Woensdagavond is Sammy1972 gezellig hier geweest om te kijken hoe ik het feyenoord plaatje maak. Ze heeft thuis een huis vol feyenoorders dus wil hem graag zelf eens maken. Het was harstikke gezellig! Ook echt heel leuk om iemand in real life te ontmoeten!
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!