26

Re: dunne dame zakt door de taart (en de dikke niet)

Nathalie schreef:
lune schreef:

maar met jam lukte niet, vandaar dat hij ook nogal hobbelig is

Heb jij al ooit een super strakke zee gezien en een mooi vlak strand??? Ik niet hoor en ik kom er toch wel minstens 3 keer per jaar :-D :lol:

Heel mooi gedaan!!!

ik iets vaker, woon 10 minuten fietsen van scheveningen, maar ja, die witte benen en dat badpak he......:lol:

Alles goed???? nee 3 fout

27

Wat een gaaf tafereeltje!!! Echt heel leuk, en helemaal top dat ie naar de WW is gegaan.. hahahaaaa...

Kan me de reacties wel voorstellen... heb zelf jaaaaren en jaaaaren en jaaaaren bij de WW de deur plat gelopen... dus weet van de hoed en de rand... hihihi...

Ik moest ook wel erg lachen om je verhaal erbij hoor... oh, als er dan iets mis gaat, gaat alles mis he...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

28

WOUW ik wou dt ik zo kon boetseren ...zucht...

29 Laatst bewerkt door lune (18-10-2007 16:40)

ladypukky schreef:

WOUW ik wou dt ik zo kon boetseren ...zucht...

ik heb een heleboel fimoklei boekjes (zie http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=13079 , komt ook uit zo'n boekje) maar ik kan ze na de verbouwing niet meer vinden , nog maar 1 en daar baal ik van, ik heb een heleboel boekjes over trollen en draken en ook een hele gave om een soort kralen mee te maken en platte dingen te bekleden met allerlei kleuren die in elkaar overlopen en dat wou ik zoooooo graag een keer uitproberen, maar.......waar heb ik in hemelsnaam die boekjes gelaten :grr:

30

Wat een komische taart met prachtige dolfijn!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

31

Gister de reactie gehad, ondanks dat hij op de cursus op instorten stond is hij de hele volgende dag puik blijven staan, dat had ik niet gedacht omdat er toch redelijk veel vocht in de vulling zat en jam toch ook wel vochtiger is dan botercreme.
De kleinkinderen hebben zich de schompes gegeten omdat ze de poppetjes pas mochten hebben als de taart op was.(was alleen vergeten te vertellen dat er spagetti in de poppetjes zat :lol: )
en het belangrijkste...........hij smaakte heerlijk (tja je kan niet zelf proeven van de taart dus dat moet je maar afwachten) met de "magere" vullingen

32

Ik vind 'em enig!