Re: Nog een kinderfeestje!
wat een ontzettend leuke taartjes zijn dit geworden zeg super! en zwitserse room??? ga ik zo eens opzoeken bij de recepten ik hoop dat ik die kan vinden klinkt goed namelijk.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog een kinderfeestje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een ontzettend leuke taartjes zijn dit geworden zeg super! en zwitserse room??? ga ik zo eens opzoeken bij de recepten ik hoop dat ik die kan vinden klinkt goed namelijk.
Zwitserse room is gewoon banketbankersroom met opgeklopte slagroom erdoor heen, daardoor is het nog lekkerder en iets zachter (lees minder papperig) dan alleen banketbakkersroom, ik vind het !
Hartstikke leuk!
Ze hebben goed hun best gedaan, en veel geleerd van 'juf' Yvonne
Enig ook die schortjes, en die leuke HEMA-bordjes onder de taartjes maken het helemaal af....
Groetjes, Jozien.
Heel erg leuk gedaan door de meiden, knap dat ze het marsepein zo strak om de taarten kregen, en zoveel fantasie hadden, heel leuk om te zien
Heel erg leuk gedaan door de meiden, knap dat ze de marsepein zo strak om de taarten kregen, en zoveel fantasie hadden, heel leuk om te zien
O wat leuk weer! Ik zag pas op de site van Lorraine de foto van het vorige feestje. Het is echt een leuk idee voor een verjaardag, hier gaat het vast niet bij blijven!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nog een kinderfeestje!