26

Re: Nog een kinderfeestje!

wat een ontzettend leuke taartjes zijn dit geworden zeg super! en zwitserse room??? ga ik zo eens opzoeken bij de recepten ik hoop dat ik die kan vinden klinkt goed namelijk.

27

CupYcake schreef:

wat een ontzettend leuke taartjes zijn dit geworden zeg super! en zwitserse room??? ga ik zo eens opzoeken bij de recepten ik hoop dat ik die kan vinden klinkt goed namelijk.

Zwitserse room is gewoon banketbankersroom met opgeklopte slagroom erdoor heen, daardoor is het nog lekkerder en iets zachter (lees minder papperig) dan alleen banketbakkersroom, ik vind het :P :P :P !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

28

Hartstikke leuk!

Ze hebben goed hun best gedaan, en veel geleerd van 'juf' Yvonne  :)
Enig ook die schortjes, en die leuke HEMA-bordjes onder de taartjes maken het helemaal af....

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

29

Heel erg leuk gedaan door de meiden, knap dat ze het marsepein zo strak om de taarten kregen, en zoveel fantasie hadden, heel leuk om te zien

Veel taart plezier

30

Heel erg leuk gedaan door de meiden, knap dat ze de marsepein zo strak om de taarten kregen, en zoveel fantasie hadden, heel leuk om te zien

Veel taart plezier

31

O wat leuk weer! Ik zag pas op de site van Lorraine de foto van het vorige feestje. Het is echt een leuk idee voor een verjaardag, hier gaat het vast niet bij blijven!