Onderwerp: The English Roses van Madonna
Mijn allereerste opdracht buiten de familie. In overleg met de moeder en het zusje een plaatje uitgezocht, het werd een plaatje uit het boek The English Roses geschreven door Madonna. De taart is dubbel gevuld met citroen-kwarktaartvulling omdat het meisje voor wie de taart bestemd was vooral van citroen houdt.
Zelf was ik wel heel tevreden, maar ik kreeg bij het afleveren het idee dat ze de taart niet echt heel mooi vonden of misschien anders als ze verwacht hadden (en volgens mij ook te duur, ik heb na heel veel gestress over de prijs en een topic bij babbel na het bakken besloten om 25,-- te vragen). Ik heb er eigenlijk best een vervelend gevoel over en ik betwijfel of ik nog wel voor anderen wil bakken.
Nou ja, niet iedereen uit z'n enthousiasme op dezelfde wijze, misschien is het gewoon een heel ingetogen familie of ze zijn al heel veel gewend op taartgebied, dat kan natuurlijk. Mijn familie staat tot nu toe iedere keer te ah-en en te oh-en en dat verwachtte ik toch ergens nu ook geloof ik .
P.s. de kleuren komen op de foto niet zo mooi over vind ik, in werkelijkheid zag de taart er veel mooier uit.