Onderwerp: Ik ben Wilbur het vriendje van Elmer het kleuren olifantje
Zo dit was de laatste taart. Voor een vriendin, haar kindje werd 1 jaar en we zijn allebei gek op Elmer het kleuren olifantje en Wilbur, daarom heb ik Wilbur na gemaakt en aan de zijkanten allemaal vierkantjes erop gemaakt van de kleuren van Elmer het kleuren olifantje.
Alleen het valt me nu erg op omdat je met marsepein werkt ,het gewoon niet een felle kleur krijgt. Hebben jullie dat ook ? Komt het dan omdat ze marsepein eigenlijk al beige achtig is van de amandelen ?
Wilbur is zwart / wit dus met fondant witte vierkantjes gemaakt en gepuzzeld, best moeilijk om op de taart te leggen want dat fondant werd helemaal hard en raakte los toen ik het op de taart wilde leggen En best moeilijk een een goede vorm van een olifant te krijgen die uit vierkantjes bestaat.
Maar mijn vriendin vond hem onwijs leuk, en was wel lachen het broertje van 3 jaar werd wakker en die ging kijken naar de taart, en zei gelijk : DAT IS WILBUR. En wilde gelijk een stuk taart hebben maar dat mocht niet want ze gingen het pas gisteren vieren .
En als vulling : banketbakkersroom ( hun favoriet) en ik heb nu EINDELIJK de perfecte botercreme uitgevonden, roomboter, poederbakkerssuiker en Lemon Curd erdoor, echt
www.taartenvanmanika.nl