Onderwerp: Cowboys en indianen (wie denkt er even mee?!)
Volgende week is het 20 jarige jubileum op school. Thema van het feest is cowboys en indianen. Komt de directuer vorige week naar me toe: ik heb gehoord.... etcect... of ik wat lekkers wou maken voor de staf en de hulpouders. Kleine gebakjes moesten het worden.
Zo net de aantallen gekregen (help 50 voor woensdag en 40 voor donderdag, ik hoef me even niet te vervelen). Ai!
Maar... de decoratie moet dus in het thema passen. Op zich heb ik wel een hoop ideeen bij cowboys en indianen, maar het moet dus wel op een klein gebakje passen (liefst samen met een 20) en enigzins snel te maken, ivm de grote aantallen.
Voor cowboys dacht ik aan iets van een hoedje en evt een lasso gespoten, en dan de kleur van de bekleding bruin maken?? Of heel lichtbruin ofzo, beetje prairie achtig.
Maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Indianen waarschijnlijk kleuriger, maar dan wat erop? Een veer, een tooi, maar hoe?
Of een wigwam/tipi, maar ook weer hoe?
Dus wie wil er even mee brainstormen? Ik zal zeer erkentelijk zijn, vanaf morgen wil ik wel vast een beetje voorbereidingen gaan treffen... Ik wil me natuurlijk wel even van mijn goeie kant laten zien op school!
Vast bedankt!