1

Onderwerp: Cowboys en indianen (wie denkt er even mee?!)

Volgende week is het 20 jarige jubileum op school. Thema van het feest is cowboys en indianen. Komt de directuer vorige week naar me toe: ik heb gehoord.... etcect... of ik wat lekkers wou maken voor de staf en de hulpouders. Kleine gebakjes moesten het worden.
Zo net de aantallen gekregen (help 50 voor woensdag en 40 voor donderdag, ik hoef me even niet te vervelen). Ai!

Maar... de decoratie moet dus in het thema passen. Op zich heb ik wel een hoop ideeen bij cowboys en indianen, maar het moet dus wel op een klein gebakje passen (liefst samen met een 20) en enigzins snel te maken, ivm de grote aantallen.

Voor cowboys dacht ik aan iets van een hoedje en evt een lasso gespoten, en dan de kleur van de bekleding bruin maken?? Of heel lichtbruin ofzo, beetje prairie achtig.
Maar ik ben er nog niet helemaal uit.

Indianen waarschijnlijk kleuriger, maar dan wat erop? Een veer, een tooi, maar hoe?
Of een wigwam/tipi, maar ook weer hoe?

Dus wie wil er even mee brainstormen? Ik zal zeer erkentelijk zijn, vanaf morgen wil ik wel vast een beetje voorbereidingen gaan treffen... Ik wil me natuurlijk wel even van mijn goeie kant laten zien op school!

Vast bedankt!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: Cowboys en indianen (wie denkt er even mee?!)

Iets met cactussen?

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

3 Laatst bewerkt door lune (11-10-2007 12:47)

totempaal, vredespijp, pijl en boog
http://www.disneygifjes.nl/hiawatha/dis … y=hiawatha
misschien wat gekruimelde biscuitjes vastplakken als zand

Alles goed???? nee 3 fout

4

Als het kleine gebakjes moeten worden en gezien de aantallen, zou ik gewoon platte plaatjes maken, kleine puzzelplaatjes dus. Voorbeelden die ik had zijn al door de dames voor mij gegeven. Moet zeggen dat mijn eerste gedachte ook Hiawatha was en ik zag hem al helemaal op een taart liggen, haha. Lijkt me best eens leuk om te maken.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

ik zou denk ik ook kleine puzzelplaatjes maken of iets wat makkelijk te spuiten is (al heb je daar misschien weer best veel kleuren voor nodig)

Alles goed???? nee 3 fout

6

http://swtmelissa.com/images/CowboyCupcakes%202.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Wow...dit zijn gave cowboytjes!!!!

8

Indianentooitjes maken van snoeppapier en fondant? (een rolletje bv bruin/zwart en daar "veertjes" in steken?

9

een wigwammetje met een driehoekje fondant (of marsepein) met een 'deur' erin, en de tentpalen erop gespoten met icing? kringeltjes rook uit een vredespijp :)
sporen (om aan een rijlaars te dragen) - hoefijzer

10

Alvast bedankt voor het meedenken dames!
Ik zit ook nog steeds in het denkstadium!

DE cowboytjes zijn inderdaad schattig, ik denk niet dat ik ze ga gebruiken omdat er graag gevulde gebakjes mosten komen, maar voor een kinder western feestje natuurlijk super!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !