Onderwerp: Niet zo'n geslaagde eerste taart...:(
Na van de week wat cupcakes gemaakt te hebben dacht ik ook maar eens aan een grote taart te beginnen... Tja, dat viel dus even tegen! Ten eerste is de taart ontzettend machtig en dus niet luchtig genoeg (ik had een recept voor moskovisch gebak gebruikt, maar denk dat ik beter biscuitdeeg kan doen volgende keer?)
Toen vergat ik vervolgens om de helft van de vulling erin te doen (en kwam erachter toen ik hem net helemaal had afgestreken met icing) dus dat schoot ook al niet op.
Vervolgens lukte het goed erom heen krijgen van de fondant ook al niet zo best, dus dat scheurde op sommige plekken en ik kreeg het er gewoon niet mooi glad omheen... En toen lukte het decoreren ook al niet erg! Wat een drama he.. haha..:)
Ik had namelijk bedacht om voor mijn schoonouders een bedank-taart te maken omdat ze voor onze katten hadden gezorgd tijdens onze vakantie... Die punt is eruit omdat ik hem niet durfde weg te geven zonder te proeven...
Kortom... het ging allemaal niet zo bijster goed... Ben ik nu een volslagen mislukking of zijn er meer mensen die hun eerste taart niet zo goed is verlopen?
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers