26

Re: Zeemeermin en ......

Supersjieke meermin zeg!!! En die lieverheersbeestjes zijn erg schattig!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

27

Mooi gedaan zeg! Vooral die zeemeermin!

28

Wat een super mooie taarten.
Groetjes Natascha

29

Ooooh, Lara, wat een prachtige taarten!!! :Y
Ik vind je lieveheersbeestje ook helemaal geweldig, maar die zeemeermin.... (zucht), die vind ik toch wel helemaal het einde!! Mooi die glimschelpjes, pareltjes, inktvissen, rots en stenen... tsja, alles eigenlijk!! Gaaf ook dat die schelpen precies zo liggen als ze zijn aangespoeld! :D
Die staart en het schelpen-bh-tje zijn ook helemaal super!
Ik kijk al weer uit naar je volgende taart!!! ;)

30

Lara,

Ik ben helemaal weg van je lieveheersbeestjestaart!!! Wat een mooi ontwerp. Prachtige uitvoering Maar we zijn dan ook niet anders gewend van jullie twee!
Ook je barbie ziet er TIPTOP uit!!! Prachtig!!

31 Laatst bewerkt door dutchdecorator (01-10-2007 20:52)

leuk leuk leuk,
Wat een prachtige slanke zeemeerin zeg en de lieveheersbeestjes zijn zoooooo schattig!

heel mooi gemaakt weer (zoals altijd )
de zeedetails zijn ook heel goed gelukt hoe heb je de staart gedaan ik wil hem volgende keer ook zo want het uitsteken van 4 kleuren en maten marsefond is echt geen pretje!

goed gewerkt lara!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

32

super zeg! Ik vind ze allebei even mooi... gelukkig hoef ik niet te kiezen en zwijmel ik nog even weg bij de foto's

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

33

Wow! Van de een word ik vrolijk en van de ander stil! Het is net een stilleven uit een tekenfilm. Ik ben ook erg benieuwd hoe je die zeemeermin zo mooi hebt gekregen en ik ga zeker nog even van dichtbij neuzen, want ik mag eind november zo'n zeemeermin knutselen voor mijn dochter! Kan dus best wat tips gebruiken, want ik ben nog niet zolang bezig.....

Je hart fluitsert, luister goed!

34

Wat twee schatjes van taarten !

35

Ze zijn weer erg mooi, Lara. Dat lieveheersbeestje heeft ook prachtige kleuren, dat krijg je toch mooier met marsepein!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

36

helemaal geweldig,allebei!!maar het lieveheersbeestje is toch mijn favoriet.ontzettend mooi gedaan!!
groetjes danielle

37

GEWELDIG!!!
Vooral die lieveheersbeestjes.... echt een snoepie... bijna zonde om op te eten....!

38

Wat weer een pronkstukjes Lara :) !! Prachtige zeemeermin, wat een goed idee om er stukken cake tegenaan te plakken zodat het niet zo'n stijve rots is :) En je lieveheersbeestjestaart is echt heel schattig... Mooi ook zo die ondertaart, rood met zwarte stippen!!! Weer super gedaan :)

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

39

Wauw Lara, wat een pracht taarten weer!!
Ik heb trouwens ook een paar van die lekkere recepten van jou site gehaald. mmmm ;)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

40

Weer twee supermooie taarten! De zeemeermin is prachtig (doe je die schubjes met een rietje of gebruik je daar iets anders voor?) en het lieveheersbeestje is echt heel schattig!

41

lara wat een mooie taarten weer. pfff als je dat ziet!!!!! durf ik  bijna niet meer te posten. :lol:

gewoon weer kunstwerken!!! top  weer

Leuk zeg. ik vindt het lieveheersbeestje zo grappig in de bloem zitten!
En de zee meermin is wel de meest natuurgetrouwe die ik tot nu toe gezien heb (al heb ik er geen in het echt gezien haha!)

Nelleke

43

Wat een schitterende taarten allebei! De lieveheersbeestjestaart is zo lief en schattig en de zeemeermin zo prachtig! De details zijn ook al zo schitterend!

44

Ook van mij weer een boel complimenten, Lara!

Grappig dat elk taartje zijn eigen fans heeft! Ik kan niet kiezen...Ik vind de zeemeermin heel knap gemaakt, met mooie details en een prachtige staart en de lieveheersbeestjestaart is een mooie compositie, qua kleur en vormgeving perfect op elkaar afgestemd!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

45

Wat zijn jullie weer goed bezig geweest!
Je lieveheersbeestje is gewoon vrolijk, druk, gezellig en schattig!
Je meermin kan zo op de rots in Kopenhagen, wat een praaaaaaachtige staart!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

46

oh wauw wat mooi, wat prachtig als je dit kunt...

greetings, Natas

47

O, wat geweldig weer! Vooral die lieveheersbeesttaart. (Beersheesje, zegt Jesse)

48

mooie taarten allebei , ik vind de zeemeermin echt super gaaf .
groetje sbrigitta

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

49

alles is eigenlijk al gezegd, maar toch nog een keer, Prachtig allebei !!

50

Allebei erg leuk geworden!! Die viskes bij de zeemermin, mooi hoor zo afgewerkt!

gr ciska