Onderwerp: Wat een verschrikking.. een Blond taartje
Hallo allemaal,
Gisteravond na het kinderfeestje van Arthur een taartje gemaakt. Met het thema Blond servies!!!!
Weet nu zeker dat puzzeltaarten niet echt mijn ding is. Tenminste niet deze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De opdrachtgeefster was er wel blij mee, die vond hem leuk.
Gevuld met chocolade, ameretikoekjes en amandel en kaneel.
Overgoten met witte chocolade. En daar overheen de marsepein.
Caloriebom van jewelste maar zeer lekker voor een alleenstaande dame. ( die graag aan de man wil, dat moet deze taart ook voorstellen! )
Vanmiddag komt er nog een taartje maar mijn batterij was leeg dus nog geen foto's gemaakt.
Die was wel erg leuk om te doen en vind ik erg leuk geworden!!!!!!!!!
ps. De opdrachtgeefster heeft hem net terug gebracht. Ze vond hem toch niet mooi er had nog een mannentorso op moeten staan. Ze zei dat dit nu niet de grap weergaf dat de jarige graag een vriend wil.Ze heeft ook niet betaald, ik heb hem maar in de vriezer gestopt nu. Mischien dat ik er iemand anders blij mee kan maken.
Weer wat geleerd!!!!!
Ze had wel gevraag of er een man op kon maar vond dat als een vlag op een modderschip staan, heb er dus een bad vangemaakt met een man en vrouw erin.
Daar was de opdrachtgever het dus niet mee eens. De volgende keer maak ik dus een taart die precies is zoals de klant vraagt ookal is het helemaal niets.