1 Laatst bewerkt door Antoinette (30-09-2007 10:06)

Onderwerp: Wat een verschrikking.. een Blond taartje

Hallo allemaal,
Gisteravond na het kinderfeestje van Arthur een taartje gemaakt. Met het thema Blond servies!!!!
Weet nu zeker dat puzzeltaarten niet echt mijn ding is. Tenminste niet deze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NJPPU4YV.jpg

De opdrachtgeefster was er wel blij mee, die vond hem leuk.

Gevuld met chocolade, ameretikoekjes en amandel en kaneel.
Overgoten met witte chocolade. En daar overheen de marsepein.
Caloriebom van jewelste maar zeer lekker voor een alleenstaande dame. ( die graag aan de man wil, dat moet deze taart ook voorstellen! :lol:)

Vanmiddag komt er nog een taartje maar mijn batterij was leeg dus nog geen foto's gemaakt.
Die was wel erg leuk om te doen en vind ik erg leuk geworden!!!!!!!!!

ps. De opdrachtgeefster heeft hem net terug gebracht. Ze vond hem toch niet mooi er had nog een mannentorso op moeten staan. Ze zei dat dit nu niet de grap weergaf dat de jarige graag een vriend wil.Ze heeft ook niet betaald, ik heb hem maar in de vriezer gestopt nu. Mischien dat ik er iemand anders blij mee kan maken.
Weer wat geleerd!!!!!
Ze had wel gevraag of er een man op kon maar vond dat als een vlag op een modderschip staan, heb er dus een bad vangemaakt met een man en vrouw erin.
Daar was de opdrachtgever het dus niet mee eens. De volgende keer maak ik dus een taart die precies is zoals de klant vraagt ookal is het helemaal niets.

Pluk de dag!

2

Re: Wat een verschrikking.. een Blond taartje

En toch vind ik hem leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

3

Ik vind hem ook erg leuk geworden!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Jammer als het niet wil zoals je het in gedachten had.... Maar zoals 'ie nu geworden is vind ik 'm toch ook heel leuk geworden hoor!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Wat zeg je nu eerst de taart meenemen en daarna weer terugbrengen, zijn ze nu helemaal. Antoinette, je maakt altijd super leuke taarten hoor. Deze vulling alleen al, zou zo een stukkie willen proeven. Laat je niet van je stuk brengen.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

6 Laatst bewerkt door tom poes (30-09-2007 10:15)

He??????? Dat is :x :x :x &%(&$ !!! Is ze nu helemaal van het toilet getrokken... :lol: !?
Ha je 'm in 1e instantie meegegeven zonder dat ze had betaald?
Ik denk dat je bij een banketbakker niet na een uurtje terug hoeft te komen, sorry heb me bedacht wil toch liever moorkoppen dan een appeltaartje....

Trek het je niet aan, snoep 'm later lekker op en gauw vergeten! En de dame in kwestie gaat het voortaan maar mooi zelf proberen...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

hmmm...was de opdrachtgeefster ook blond ofzo, dat ze zo stom is om zo'n mooi taartje terug te brengen!?

Je hart fluitsert, luister goed!

hmmz... da klopt nie echt, meenemen en daarna weer terugbrengen.

als ik eentje in opdracht doe, ontwerp ik eerst op papier wat ideetjes waar ze uit kunnen kiezen. Zo krijg je geen teleurgestelde blikken achteraf.

maar de taart is super. ziet er heel leuk uit.

9

H

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

10

He, wat jammer dat de taart niet in de smaak viel! Ik zou 'em lekker niet teruggebracht hebben, want ik vind het een heel erg leuke taart! En hij lijkt me ook erg lekker! En ik vind het wel heel erg duidelijk dat de vrouw droomt van een relatie, hoor!

11

tjonge wat zonde van zo'n leuke taart; ik zou ook liever een taart krijgen waar ik met een lekkere man in bad zit dan waar alleen zijn bovenlijf op staat. hier heeft ze hem tenslotte al aan de haak geslagen (en in de pakjes die ze draagt zit dan vast het sexy lingerie..hihi.. ik sla gelijk op hol met dit soort taarten. ;)
ik vind het helemaal super joh. rare mensen zijn er toch op de wereld!
er is helemaal niets mis met deze taart en de vulling is al helemaal super!

ik functioneer alleen op suiker...

12 Laatst bewerkt door Cath (30-09-2007 18:14)

Ik vind hem ook leuk!! Zeker ook door het originele thema, want dat valt niet mee!
Dus goed gedaan hoor, is mijn mening!
Ik kan mij voorstellen dat je nu wel teleurgesteld bent.... Zit toch een hoop werk in!
Maar goed, idd dan maar ombuigen tot een leermomentje?!

13

He, wat rot voor je! Ik vind hem wel erg leuk en vooral lekker. Kan me wel voorstellen dat 'ze' de man en vrouw in bad niet herkende, ik dacht zelf eerst dat het 2 kindertjes waren, dus een vrouw met een kinderwens? Misschien is dat het probleem? Maar flink balen is het....

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

14 Laatst bewerkt door meertensk (30-09-2007 15:49)

Goh wat sneu! Zeker omdat het zo'n leuke taart is. Opdrachtgeefster zou ik afserveren en deze aan iemand geven die geen paard in de bek (of man uit het bad) kijkt :)

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

15

Ik vind het een leuke taart :Y Dat het niet was wat ze wilde kan gebeuren, maar eerst meenemen en later terugbrengen kan natuurlijk niet :nooo

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Ooooh wat een verhaal zeg, dat is wel heel erg ja :-( Het spijt me echt voor je, de taart klinkt trouwens verrukkelijk!!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

17 Laatst bewerkt door Sarakim (30-09-2007 18:22)

Wat een *lelijk woord* zeg!!

Lelijk woord, mooie taart.

Overigens: niet de taarten precies gaan maken zoals de klant wil. Nooit doen alsof je dat kan, als ze willen zoals ze het zelf willen en dan precies zo: doe het lekker zelf.
Gewoon om een paar wensen (wensen, geen eisen) vragen en zeggen dat je het zo goed mogelijk zal treffen. En uiteraard: bestellen is betalen, tenzij het echt helemaal misloopt van jouw kant maar dat is hier zeker niet het geval!

18

Antoinette, wat jammer zeg, om zo'n klant te hebben. Ben je er zo lang mee bezig, steek je je tijd, energie

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

19

Nou jaaaaaaa! Ik las net je verhaal bij "Babbel na het bakken" en toen stonden m'n nekharen ook al recht overeind.

Ik verbied je dan ook ten strengste ooooooit nog een taart voor die klant te maken. ;)

By the way: ik vind het een supergave taart...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

20

tom poes schreef:

He??????? Dat is :x :x :x &%(&$ !!! Is ze nu helemaal van het toilet getrokken... :lol: !?
Ha je 'm in 1e instantie meegegeven zonder dat ze had betaald?
Ik denk dat je bij een banketbakker niet na een uurtje terug hoeft te komen, sorry heb me bedacht wil toch liever moorkoppen dan een appeltaartje....

Ik zit hier ook met mijn oren te flapperen!!
Niet normaal toch?!
Vind het heeeeeel raar!!!
Ik zou goed pissig zijn! :grr

Je taart is juist hartstikke super!!
Echt petje af hoor!!
En dat mens is gewoon stom.

Gewoon lekker aan iemand geven/verkopen die hem WEL waardeerd!!

21

Nou ja zeg, hoe durft ze! Ik vind t een hartstikke mooi taartje! Vind het echt niet kunnen hoor, dat ze m zo maar heeft terug gebracht. Maar ik vind m hartstikke leuk!

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

22

Een superleuke taart!!! En net wat Koenie ook al zei: geen taarten meer voor dat mens!!!! Wat een verhaal! Het taartje gewoon zelf opeten!! En heerlijk van genieten!!! Voor hun een gemis en voor je een winst!!

23

superleuke taart geworden

liefs mell

24

Beetje schijnheilig, eerst aannemen en zeggen dat ze 'm mooi vind, later terug brengen, ben niet tevree. Dat is niet fatsoenlijk.
Vind het ook brutaal.
Natuurlijk mag ze teleurgesteld zijn als het niet zo uitvalt zoals ZIJ 'm in haar hoofd had, had ze gelijk moeten melden
Daarom bij afspraken altijd een slag om de arm houden.
Maar Antoinette, zit er maar niet mee in de war, laat dit geen aanslag op je zelfvertrouwen zijn.
Voor deze dame geen taart meer, en jij gaat lekker vrolijk verder.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

25 Laatst bewerkt door nnicole1234 (01-10-2007 08:47)

Ja...als je zelf niet blond bent dan... hahaha...wat zeur je nou...hij is echt heel leuk geworden !!! :Y

Alleen die badkuip (ik heb het plaatje gezien en hij is echt net zo geworden !)was ook leuk geweest, maar met het verhaal er achter klopt dit helemaal !
Snap dan ook werkelijk HELEMAAL niet wat die opdrachtgeefster te zeuren heeft :S

Als ze alles zo goed in haar hoofd heeft had ze 'm zelf moeten maken...en terug geven...vraag me af of ze dat bij een bakkerij ook gedaan zou hebben.
Nou Antoinette, maak je niet druk. Het ligt echt niet aan jou !!!