1 Laatst bewerkt door lune (28-09-2007 23:25)

Onderwerp: mijn 2e taart..........Rampentaart af

Mijn 2e taart, mijn eerste puzzelplaatje, wat een rampenplan:
kapsel nr 1 storte in, kapsel nr 2 storte in en was niet gaar, kapsel nr 3 stond als een huis.
dacht nog even dat de toblerone vulling vloeibaar zou blijven, maar na lang, lang mixen werd het toch een mouse (tja dat heb je zo met een handmixertje).
Toen het marsepein erover heen, daar zaten meer plooien in dan in mijn oma's plooirok, dus maar verdoezeld met een gedraaid randje.
De letteruitstekers (hema) zijn ook niet fijn, de letters zijn niet even groot, lelijke letters dus (mijn verlanglijstje van de webshop wordt groter en groter, misschien een tip om op de site je eigen verlanglijstje te kunnen maken zodat je het als je het wil kopen direct in je boodschappenkar kan gooien zonder de webshop te hoeven doorspitten waar het ook al weer stond (zie website http://www.lobbes.nl zeer leuke website voor mensen met kinderen)
maar goed, toen witte fondant uitrollen, zat er een veeg vulling op (niet alleen de taart maar ook ik zit ondergesmeerd)
Bloemetjes erop maken steek ik mn nagel door het marsepein, kortom het is half 1 en het boeit me niet meer, ik ben moe.
Gelukkig zijn er in mijn vrienden en kennissen kring geen taartenbaksters zoals jullie met van die fantastische creaties dus met alles waar ik mee aan kom zetten vliegen de oh's en de ah's en de echt zelf gemaakt?  door de kamer, al is hij scheef, krom, krullend of geplooid met nagelafdrukken.
maar om een kort verhaal lang te maken, hier issie dan, mijn 2e taart
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YLLYWFWJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4OTJZAZM.jpg

ps de taart was voor mijn achternichtje die aan taekwondo doet, vandaar dit plaatje
vulling: toblerone en bokkebootjes

Alles goed???? nee 3 fout

2

Re: mijn 2e taart..........Rampentaart af

De drama is niet aan je taart af te zien, ziet er heel mooi uit!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

na al het drama
is het toch een hele mooie strakke taart geworden

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

4

Nou ik vind hem ook harstikke leuk, ziet er goed uit en mooi strak!

-Als je inlogd in de webshop kun  je artikelen in je mandje gooien en dan blijft het daar gewoon staan, dat doe ik ook altijd, je hoeft het dan niet meer op te zoeken en ook nog niet gelijk te kopen-

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

5

Meid ik vind het een superstrak taartje hoor. Helemaal niks mis mee. Vind hem mooi hoor!

6

een supertaart om trots op te zijn!

7

Nou hij is super geworden hoor!!
Daar mag je trots op zijn!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

Ik snap helemaal dat je baalt nadat alles mis ging, maar de oh's en ah's zijn echt niet voor niks hoor, want het resultaat ziet er gewoon super uit :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

ik vind hem erg mooi geworden.. mooie kleur.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

10

Hij ziet er toch helemaal mooi en strak uit! Ik ken dat hoor zo'n dramaverhaal had ik vorige week ook, maar je hebt er toch echt iets heel moois van gemaakt. Niks te zien van de drama's.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

11

Wat een goed verhaal, ik denk dat wij dat allemaal herkennen, en dan is ie toch elke keer prachtig! Mijn complimenten hoor!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

vindt hem heel mooi geworden en je puzzels zijn uiteindelijk wel heel erg goed gelukt!!!!!!! en ja dat kapsel stress is toch wel lastig af en toe maar daat zien we nu niets meer. mooi gedaan!!!!

Hij is echt heel leuk geworden ondanks dat het niet naar je zin ging!

14

Nou, ik zou meer dan tevreden zijn met zo'n "ramp"! Hij ziet er prachtig uit en je plaatje is erg leuk en heel goed gepuzzeld :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

15

Nou ik vind het een prachtige taart geworden! Je hebt de voetjes nog overnieuw gedaan zie ik. Het mondje en de oogjes zijn ook goed gelukt hoor! Super!

16

mooi hoor
geloof me iedereen heeft dat wel eens
en dan doe niets anders dan anders
ik geef het weer dan de schuld ;)

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

17

Ik heb helemaal met je meegeleefd tijdens die taarten die niet wilden lukken en het maken van je puzzelplaatje (en dan vooral de voeten) ;) . Maar het resultaat mag er echt wel zijn en de foutjes heb je prima weggewerkt, hoor! Ik zou als ik jou was gewoon lekker trots zijn op de hele taart!

18

dank dank dank, ik ben ook wel trots hoor, het is pas mijn 2e taart (na alle zandkoekjes) en lees vooral ook eens het onderwerp: er was er eens een vrouw....
daar staat alles op rijm, ook van de reagerende dames, ik lig elke keer weer in een deuk

19

Hierbij mijn dikke pluim,
omhoog met die duim :thumb:
Van het rampenplan is echt niets meer te zien,
alleen onder de marsepein misschien. ;)
Op naar de volgende vol goede moed,
want als je die zo doet.
Dan wordt het echt wel wat,
en wordt je deze hobby nooit meer zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

20

Super gelukt, ken dat gevoel van drama, had dat ook met mijn vorige boobs taart ! Maar zoals je zegt, de ontvangers zien hier allemaal niets meer van !!
Ik vind hem super goed geworden echt strak en heel leuk gepuzzeld !
complimenten, moet hem eerst zelf maar eens zo mooi zien te krijgen :)

21

Super gelukt hoor. Niets meer te zien van je rampen in de keuken ;) Heb heerlijk genoten van je rampverslag op rijm :S Jaja, leedvermaak. Sorry :O

22

Die plooitjes heb je netjes gladgestreken hoor want ik zie er niks meer van. Vind het gevlochten randje net zo leuk en ook is die taart wel goed hoog zeg!!
Trouwens elk taartje geeft wat meer vaardigheid dus zeker niet opgeven (maar dat ben je niet ,dat was al duidelijk met je ander strijd!)
Mooi taartje!!!

23

de taart is in goede orde ontvangen, en.......heb al een opdracht voor een taart in januari (mijn eerste)

24

proficiat!

25

Indanks je rampenplan is de taart een plaatje geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl