Onderwerp: mijn 2e taart..........Rampentaart af
Mijn 2e taart, mijn eerste puzzelplaatje, wat een rampenplan:
kapsel nr 1 storte in, kapsel nr 2 storte in en was niet gaar, kapsel nr 3 stond als een huis.
dacht nog even dat de toblerone vulling vloeibaar zou blijven, maar na lang, lang mixen werd het toch een mouse (tja dat heb je zo met een handmixertje).
Toen het marsepein erover heen, daar zaten meer plooien in dan in mijn oma's plooirok, dus maar verdoezeld met een gedraaid randje.
De letteruitstekers (hema) zijn ook niet fijn, de letters zijn niet even groot, lelijke letters dus (mijn verlanglijstje van de webshop wordt groter en groter, misschien een tip om op de site je eigen verlanglijstje te kunnen maken zodat je het als je het wil kopen direct in je boodschappenkar kan gooien zonder de webshop te hoeven doorspitten waar het ook al weer stond (zie website http://www.lobbes.nl zeer leuke website voor mensen met kinderen)
maar goed, toen witte fondant uitrollen, zat er een veeg vulling op (niet alleen de taart maar ook ik zit ondergesmeerd)
Bloemetjes erop maken steek ik mn nagel door het marsepein, kortom het is half 1 en het boeit me niet meer, ik ben moe.
Gelukkig zijn er in mijn vrienden en kennissen kring geen taartenbaksters zoals jullie met van die fantastische creaties dus met alles waar ik mee aan kom zetten vliegen de oh's en de ah's en de echt zelf gemaakt? door de kamer, al is hij scheef, krom, krullend of geplooid met nagelafdrukken.
maar om een kort verhaal lang te maken, hier issie dan, mijn 2e taart
ps de taart was voor mijn achternichtje die aan taekwondo doet, vandaar dit plaatje
vulling: toblerone en bokkebootjes