Onderwerp: welke maat ei...
gebruiken jullie voor de biscuitmix? Ik heb het idee dat de eieren best belangrijk zijn en ik kan het nergens vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke maat ei...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gebruiken jullie voor de biscuitmix? Ik heb het idee dat de eieren best belangrijk zijn en ik kan het nergens vinden.
Ik gebruik maat M!!!
meestal wordt met "een ei" eentje van 50 gram bedoelt, dus M, maar als je grotere hebt weeg je gewoon af tot het veelvoud...
Ik weeg ze, dan weet ik zeker dat het goed is.
meestal wordt met "een ei" eentje van 50 gram bedoelt, dus M, maar als je grotere hebt weeg je gewoon af tot het veelvoud...
Ik zet er maar even voor de zekerheid bij, dat je de eieren moet wegen ZONDER schil... Ik had dat zelf namelijk de eerste keer niet meteen door
Groetjes, Jozien.
(sry Jozien )
Ik gebruik altijd L en heb nooit problemen met de mix. Wegen doe ik helemaal niet (met of zonder schil )
belluna schreef:meestal wordt met "een ei" eentje van 50 gram bedoelt, dus M, maar als je grotere hebt weeg je gewoon af tot het veelvoud...
Ik zet er maar even voor de zekerheid bij, dat je de eieren moet wegen ZONDER schil... Ik had dat zelf namelijk de eerste keer niet meteen door
Groetjes, Jozien.
terechte opmerking!
Oeps ja, da was ik vergeten erbij te zetten. Zonder schil wegen dus
Okee, wegen dus... maar hoeveel wegen die 5 eieren die bij 330 gram mix moeten dan samen?
Staat op de zak, hoeveel gram ei!
oeps, ben ik blond dan, ik heb de vorige keer gewogen met schil.........helemaal niet aan gedacht
Ik weeg mijn eieren niet en let ook niet op de maat.
Ik reken 66 gram biscuitmix per ei, ongeacht de maat van het ei, en 10% water. Gaat altijd goed. Ik heb het idee dat het niet uitmaakt of je wat grammen ei meer of minder hebt.
Je kunt ook
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke maat ei...