1

Onderwerp: op verzoek: een linkje naar foto-album grieks doopfeest

Bij de reacties werd naar meer foto's gevraagd. Ik heb er even een apart albumpje van gemaakt.
Maar omdat niet iedereen dezelfde onderwerpen 2 keer bekijkt......
Doe ik het even in een nieuw onderwerpje :)
http://www.mijnalbum.nl/Album=4BUPJEN3

Veel kijk plezier!!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

2

Re: op verzoek: een linkje naar foto-album grieks doopfeest

hee geweldig ik zat gisteren zelf ook te zoeken op je website maar kon er niks vinden helaas..wil ze graag nog eens van dichtbij zien ;)

groetjes samira
mijn taartjes

3

geweldig zeg echt super mooi

4

Leuk om het zo van alle kantjes te zien.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

5

erg leuk dat je deze link even plaatst. Dit moet wel je meest prestigieuze project tot nu toe zijn geweest?
Vind trouwens ook de kleuren helemaal mooi, gebruik je iets van pearl duster? Op die blaadjes ziet dat er zooo mooi uit...!
Nou ja, uberhaupt is het prachtig, maar door al die details die je nu duidelijk kan zien krijg je er wat mij betreft n

6

Fantastisch om te zien, zo alles apart. Het geeft - samen met al die antwoorden in het eerdere topic - heel goed weer hoe je gewerkt hebt.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

7

ongelovelijk!!! wat fantastisch mooi en geweldig! niet te geloven dat dit te maken valt! heel wat uren werk volgens mij!

ik functioneer alleen op suiker...

8

ik kan er geen genoeg van krijgen zoooooo mooi vindt ik het!!!!!!

9

Heeel leuk om te zien, dit pracht project in wording!
Wat een visite kaartje is dit zeg!

Die pompoen koetsjes zijn mijn favoriet, die zit in mijn hoofd om ook een keer te maken!:Y

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

10

Tjeetje zeg! Dit is echt een project om trots op te zijn!!!

groeten Annemieke
Cake It

11

ik heb nog weer even gegluurd wat is het toch mooi!!!

12

Ik heb de foto's nog even uitgebreid bewonderd, het is echt een spectaculair geheel! Heb je die wiegjes ook zelf gemaakt? Die zijn zo lief!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

13

echt prachtig.....wat een werk is dat geweest zeg..

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

14

wat is dat mooi zeg! Helemaal prachtig. Wat een werk is dat geweest zeg! Hoeveel uur zit daar in? Ik vind het heel knap hoe je het allemaal hebt verzonnen. Daar is heel wat planwerk aan vooraf gegaan. Mijn petje af!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

15

Echt fantastisch!!!!!!!!!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

16

Hoe meer ik er naar kijk hoe meer details ik ontdek. Geweldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17

Heel spectaculair !! Wat een werk moet dat geweest zijn !!

gr Angelique

18

Werkelijk fantastisch Ria, en suuuuper om alles lekker zo in de zoom te kunnen kijken!! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

19

Dank je wel voor je link!! Ik heb heerlijk zitten kijken naar je kunstwerken!!!

20

:D  ik blijf er zelf ook naar kijken hoor, want alles wat je voorbereid hebt valt pas op zijn plek als je het daar ter plekke aan het opbouwen bent.
Het was trouwens in een zalen complex-wokrestaurant . Met name door het "wok"gebeuren liepen er veel Chinese medewerkers rond die niet allemaal nederlands spraken. Het leek bijna op tourisme: Is it okay if I take picture when you are leady?":D

die wiegjes zijn gemaakt van pastillage met een speciale patchwork cutter set.

Voor de blauwe tint heb ik blue shimmer gebruikt en voor de roze shell pink, beide van edible art. De overige dusts waren: antique gold, light gold, bridal satin en lusterdust ruby.

Hoeveel uur erin zit?? eh even narekenen hoor...
Ik kreeg woensdag om 11 uur te horen dat het toch door kon gaan. Ik ben toen gestart met alle inkopen te doen. Tussen de bedrijven door kids uit school gehaald en gestart met bakken. "S avonds was er ook nog een informatie avond van school dus zeg 4 uur. Donderdag moest ik eerst werken dus 6 uur . Vrijdag moest ik voor Evelien de trouwtaart bezorgen. Na veel oponthoud bij de locatie( eh, we kunnen 'm nog niet kwijt, want ze snijden hem pas vanavond om 20.30 aan :S ) en de nodige file's, ben ik waarschijnlijk nog geflitst op een binnen door route. Ik reed nog geen 60  op de teller maar ja... als je wel weer op tijd bij school wilt staan :S dus 4 uur, want ik moest zaterdag om 07.00 eerst werken tot 14.00 en ben toen nog zo'n 8 uur bezig geweest. Zondag van 10 tot 0.30 wel ruime pauze's dus zeg 9 uur en maandag van 07.00 tot 15.00. toen alles inladen wegbrengen en opbouwen dus tel dat ook mee is ook 10 uur. Alles bij elkaar toch wel ruim 40 uur... 

strak plannen is niet mijn sterkste kant, ik ben vaak aan het werk en dan schieten er heel impulsief nog ideetjes te binnen. Zoals die ornamentjes met die tupperware vorm... ;) en ik was achteraf blij dat ik toch die wiegjes had gemaakt want 2 van de 4 strikken bleken gebroken te zijn. Die wiegjes wilde ik toch erbij maken, want die stekers had ik al een paar weekjes en nog niet uitgeprobeerd ;)
maar dat je helemaal los kan gaan met zoiets is wel heel stimulerend :D

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

21

Wat ontzettend mooi..ben er stil van!

Groetjes,
Daniela

Geweldig

23

Eindelijk gezien... Ze waren echt gigantisch zeg!! :D

24

Leuk om al je details te kunnen zien en jeez wat een uren en dan ook nog gewoon werken en alledaagse dingen ertussen door. Ik zou dat niet kunnen hoor, petje af!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

25

Ik heb net even in je album gekeken en ik moet gewoon nog een keer reageren. Mijn mond valt open van verbazing als ik al die details zie. Hij is echt geweldig. Maar wat vond de klant ervan? Of heb ik een topic gemist?

Groetjes,
Angela