ik blijf er zelf ook naar kijken hoor, want alles wat je voorbereid hebt valt pas op zijn plek als je het daar ter plekke aan het opbouwen bent.
Het was trouwens in een zalen complex-wokrestaurant . Met name door het "wok"gebeuren liepen er veel Chinese medewerkers rond die niet allemaal nederlands spraken. Het leek bijna op tourisme: Is it okay if I take picture when you are leady?":D
die wiegjes zijn gemaakt van pastillage met een speciale patchwork cutter set.
Voor de blauwe tint heb ik blue shimmer gebruikt en voor de roze shell pink, beide van edible art. De overige dusts waren: antique gold, light gold, bridal satin en lusterdust ruby.
Hoeveel uur erin zit?? eh even narekenen hoor...
Ik kreeg woensdag om 11 uur te horen dat het toch door kon gaan. Ik ben toen gestart met alle inkopen te doen. Tussen de bedrijven door kids uit school gehaald en gestart met bakken. "S avonds was er ook nog een informatie avond van school dus zeg 4 uur. Donderdag moest ik eerst werken dus 6 uur . Vrijdag moest ik voor Evelien de trouwtaart bezorgen. Na veel oponthoud bij de locatie( eh, we kunnen 'm nog niet kwijt, want ze snijden hem pas vanavond om 20.30 aan ) en de nodige file's, ben ik waarschijnlijk nog geflitst op een binnen door route. Ik reed nog geen 60 op de teller maar ja... als je wel weer op tijd bij school wilt staan dus 4 uur, want ik moest zaterdag om 07.00 eerst werken tot 14.00 en ben toen nog zo'n 8 uur bezig geweest. Zondag van 10 tot 0.30 wel ruime pauze's dus zeg 9 uur en maandag van 07.00 tot 15.00. toen alles inladen wegbrengen en opbouwen dus tel dat ook mee is ook 10 uur. Alles bij elkaar toch wel ruim 40 uur...
strak plannen is niet mijn sterkste kant, ik ben vaak aan het werk en dan schieten er heel impulsief nog ideetjes te binnen. Zoals die ornamentjes met die tupperware vorm... en ik was achteraf blij dat ik toch die wiegjes had gemaakt want 2 van de 4 strikken bleken gebroken te zijn. Die wiegjes wilde ik toch erbij maken, want die stekers had ik al een paar weekjes en nog niet uitgeprobeerd
maar dat je helemaal los kan gaan met zoiets is wel heel stimulerend
groetjes Ria
www.ricake.nl Eetbare printservice(
ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator
www.taartentrends.nl @Utrecht.