Re: Superleuk kinderfeestje!
Geweldig dit zeg, wat een onwijs leuke foto's (ik heb ze allemaal bekeken ) en wat goed bedacht van je Yvonne!! Het ziet er uit als een zeeeer geslaagd feestje en die trotse en stralende gezichtjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Superleuk kinderfeestje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig dit zeg, wat een onwijs leuke foto's (ik heb ze allemaal bekeken ) en wat goed bedacht van je Yvonne!! Het ziet er uit als een zeeeer geslaagd feestje en die trotse en stralende gezichtjes
Zoals gezegd: gezellig en leuk gedaan!
Ik heb een vraagje over het filmpje dat je noemt...waar kan ik dat vinden??
Groetjes
Irma
Please forgive me as I do not speak any other language other than my own! I had to register to say a huge "THANK YOU" to Yvonne for sending me the link to this page and for the lovely e-mail. I could not reply to your e-mail Yvonne as the address you quoted was unfinished and the mail was returned to me...so I thought if I register here you will get the message! I am so pleased that you used the little video for the elephants in such a positive and creative way. The children look so pleased with their work and I am very very proud! Thank you for bringing this to my attention. I really appreciate it. May I use the picture on my Extra Icing blogspot to show the world??
Jeetje wat leuk zeg! Ik kan niet wachten tot mijn dochter 8 wordt! Ze is nu vijf en wil heel graag helpen, maar dat is een beetje van de regen in de drup, tot nu toe...
En die schortjes! Wauw!
Wat een leuke reactie van Lorraine! Daar krijg je toch kriebels van in je buik! Ik zou ook trots zijn als een pauw als mijn filmpje zo werd gebruikt!
Wat een gave resultaten.Daar kunnen de dames ook echt trots op zijn.
En die schorten zijn super.
Groetjes Jennie
Heel leuk dat je dat doet met de kids !!!!!
H
leuk idee, ik weet zeker dat ze het hier nog lang over hebben!!
jeetje ik kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent na de reactie van lorraine....helemaal te gek...
Goh, wat heb je dat leuk gedaan zeg, met al die meiden. Je hebt zeker een engelen geduld. Ik heb al gevraagd of mijn dochter dat ook leuk vind, maar helaas. Dat wil ze niet. Zag het al helemaal voor me. Maar ja, we zijn niet allemaal het zelfde.
En wat een geweldige reactie van Lorraine. Ik heb het al op haar site zien staan. Wel ontzettend leuk hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Superleuk kinderfeestje!