Onderwerp: Superleuk kinderfeestje!
Vandaag hebben we wat verlaat het 'partijtje' van Lisette gevierd, natuurlijk een kinderworkshop taartjes versieren! Ze mocht 5 vriendinnen uitnodigen (niet van die vechtende jongetjes deze keer ) zodat ze goed om de tafel pasten. 3 meiden zijn begonnen met het kijken naar het filmpje van Lorraine 'how-to olifantje' en dan daarmee aan de slag en de andere 3 konden gaan beginnen met het rollen en bekleden van het door mij voorbereide taartje! Toen de eerste 3 taarten een jasje hadden, konden deze meiden naar het filmpje. We zijn van 14.15 uur tot 16.45 bijna non-stop bezig geweest, 1 pauze -onder luid protest, eigenlijk hadden ze geen tijd- om even nog wat te eten en te drinken. Als ik ze hun gang had laten gaan zaten ze er nu nog en werd alle voorradige marsepein op de taarten verwerkt !
Hier is de sfeerimpressie, er staan veeeeel foto's (ook voor de papa's en de mama's) in mijn fotoalbum !
Het eindresultaat:
En een aantal kleintjes:
Alle taartjes waren gevuld met zwitserse room en aardbeienjam en gingen mooi ingepakt in folie met krullintjes mee naar huis met NATUURLIJK een kaartje eraan van:
en het adres van mijn online foto-album!
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"