1

Onderwerp: Appeltaartjes

Vorige week kreeg ik ineens 'n idee op mini appeltaartjes te maken in m'n muffin bakvorm. Niet met de papiertjes maar gewoon zo. En wonder boven wonder zijn ze geluk. Het was alleen een beetje moeilijk om ze eruit te krijgen. Warm waren ze natuurlijk nog te zacht, helemaal koud zouden ze weer vastplakken, dus ik heb het half warm gedaan.

De bodempjes is zanddeeg, dan wat paneermeel met custard, dan beetje appel met kaneelsuiker en dan 'n crumble met havermout en cocos erboven op. Behalve dat er natuurlijk de nodige boter zit, toch 'n beetje 'n gezonde hap.

Hier zijn ze:

http://img105.imageshack.us/img105/9185/appeltaartjes1kleinvc5.jpg

2

Re: Appeltaartjes

wat een lekkertjes zeg.

wat een leuk idee. :)

groetjes marlies

3

Re: Appeltaartjes

Dat is LEKKER !!!!


Ze zien er ook geweldig uit :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Re: Appeltaartjes

Zien er smakelijk uit, als je bang bent zo iets blijft plakken (wat bvb kan gebeuren door wat sap lekken of zo) dan maak gewoon wat rondjes van bakpapier en leg die onderin, zo hoef je als ze toch vast komen te zitten aan de rand bvb, alleen maar even een mesje langs de buitenkant te halen want de onderkant is altijd makkelijk te lossen.
(voor hen die tefalachtige muffinvormen gebruiken, en het komt toch vast te zitten zelfde verhaal alleen de randen dan lossen met een plastic mesje :)

I believe in Sandy Claws

5

Re: Appeltaartjes

LEKKERRRRRRR ...ze zien er super uit neeltje!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

Re: Appeltaartjes

Dat ziet er lekker uit en wat een leuk idee !!!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Re: Appeltaartjes

OOOh die lijken mij ook erg heerlijk zeg met een kopje thee...mmmmm....mooi gelukt!

Groetjes van Jette

8

Re: Appeltaartjes

Wat een leuk idee! Ze zien er heerlijk uit :9!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

9 Laatst bewerkt door corina (23-09-2007 11:41)

Re: Appeltaartjes

zien er goed uit Neeltje. Jammie