Onderwerp: Alles maar in 1 Topic. :o) 3 Puzzeltaarten en 1 3D.
edit Jozien: deze (overigens prachtige serie taarten) is van vorig jaar....
Beetje druk geweest in Boskoop.

Morgen worden hier 4 taarten opgehaald, 2 waren eigenlijk voor vorige week, maar dat werd door goede rede verzet. Hups, nu effies doorwerken dus. 
Ik plaats alles maar in 1 Topic, er staat al zo veel op de schowoff, als ik alles dan ook nog appart ga plaatsen, worden jullie vast ook erg moe van me. 
De eerste is voor Gino, hij is dol op Madagascar en wilde die maffe zebra op zijn taart. Best lastig zo'n bek vol tanden. 

De tweede is een Bratz taart voor Esmee,
Niet mijn favoriete thema maar ik ben wel blij met hoe de ogen gelukt zijn dit keer. 

De derde taart is voor Jocelyn's eerste verjaardag.
Deze was gevuld met vanille creme en aardbeien jam, alle anderen met vanille creme met mandarijntjes en abricozenjam.
De vierde dan eindelijk even geen puzzelplaat, voor haar broertje Tobias. Die is gek op de Ninja turtles. Ze moesten in actie zijn.
En even bovenaf.
Kun je beter zien wat ze uitspoken. 

O, en op de valreep dan ook mijn taart van vorige week er nog maar even bij. Had hem niet gepost want ik vind hem niet zo erg leuk. Wel o.k. gelukt hoor, maar ben erg pokemon moe.
Hij was voor mijn nichtje van 14, een echt meisje, ahum.

Was nog een lastig plaatje ook die ze wilde, heb alles maar ingeverfd dit keer. Gevuld met chocolade creme en abricozen.
Sorry voor de grote hoeveelheid foto's hoor.
En bedankt voor het kijken weer. 

:Y