1

Onderwerp: Alles maar in 1 Topic. :o) 3 Puzzeltaarten en 1 3D.

edit Jozien: deze (overigens prachtige serie taarten) is van vorig jaar....

Beetje druk geweest in Boskoop. :S :D
Morgen worden hier 4 taarten opgehaald, 2 waren eigenlijk voor vorige week, maar dat werd door goede rede verzet. Hups, nu effies doorwerken dus. ;)

Ik plaats alles maar in 1 Topic, er staat al zo veel op de schowoff, als ik alles dan ook nog appart ga plaatsen, worden jullie vast ook erg moe van me. :D

De eerste is voor Gino, hij is dol op Madagascar en wilde die maffe zebra op zijn taart. Best lastig zo'n bek vol tanden. :lol:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-I3OUPB7P.jpg

De tweede is een Bratz taart voor Esmee,
Niet mijn favoriete thema maar ik ben wel blij met hoe de ogen gelukt zijn dit keer. :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BLP7B3Z3.jpg

De derde taart is voor Jocelyn's eerste verjaardag.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BHOHIV7C.jpg
Deze was gevuld met vanille creme en aardbeien jam, alle anderen met vanille creme met mandarijntjes en abricozenjam.

De vierde dan eindelijk even geen puzzelplaat, voor haar broertje Tobias. Die is gek op de Ninja turtles. Ze moesten in actie zijn.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CWBFGNS3.jpg

En even bovenaf. :D Kun je beter zien wat ze uitspoken. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G6EMUWRC.jpg

O, en op de valreep dan ook mijn taart van vorige week er nog maar even bij. Had hem niet gepost want ik vind hem niet zo erg leuk. Wel o.k. gelukt hoor, maar ben erg pokemon moe. ;) Hij was voor mijn nichtje van 14, een echt meisje, ahum. ;) :lol:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LQX78EXE.jpg
Was nog een lastig plaatje ook die ze wilde, heb alles maar ingeverfd dit keer. Gevuld met chocolade creme en abricozen.

Sorry voor de grote hoeveelheid foto's hoor. :O En bedankt voor het kijken weer. :)

2

Re: Alles maar in 1 Topic. :o) 3 Puzzeltaarten en 1 3D.

Hoi Wendy,
Zat toevallig vandaag te denken, weinig taarten van Wendy de laatste tijd, want ja, daar kijken we allemaal denk ik wel een beetje naar uit!!!! Maar gelukkig, het zijn er lekker veel in 1 keer. En ze zijn PRACHTIG!!!!

3

zo dat zijn een paar mooie taarten, echt goed gepuzzeld weer en je ninja's die vind ik helemaal geweldig :thumb:

groetjes samira
mijn taartjes

4

Stuk voor stuk zijn ze prachtig, maar ik vind de zebra weer een waar stukje "wonder-Wendy". Als je ernaar kijkt vallen iedere x weer nieuwe details op. Zijn: "bek-vol-tanden" heb je wel heeeeeel mooi geboetseerd en de grijstinten bij de zwarte strepen rondom zijn lijf maken het heel echt. Ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent, anders was dit nog een pittigere klus dan normaal, zoveel taarten.

5

Het is altijd een genot om naar je taarten te kijken, dus die excuses......nergens voor nodig!
Vooral de Ninja taart vind ik helemaal geweldig, maar de anderen zijn ook weer ware kunststukjes.

6

4x PRACHTIG. Ik ga snel weer naar boven scrollen om een favoriet uit te kiezen... ik ben er nog niet uit... ZOOOOO GRUWELIJK MOOI!!

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

7

De ninja's zijn heel erg goed gedaan Wendy ! Ik las in de week ergens dat je er mee bezig was en dat leek me knap lastig, die heerschappen.
Maar het is weer helemaal gelukt.HEt actiethema er in is ook geslaagd. Ik vind die met zijn riooldeksel leuk gevonden.

En de puzzeltaarten ook !!!

8

Mijn hemel Wen, wat een prachtige taarten weer en diep onder de indruk van Marty. Vind het altijd een genot om naar je nieuwe creaties te kijken, maar tegelijkertijd zakt de moed me altijd in mijn schoenen. Zo goed als jou, zal ik nooit worden, dat hoeft ook niet, want zo blijven je taarten altijd een Wendy Original. Taarten van Debbie Brown zijn wel te kopieren, maar die van jou...onmogelijk!

Je doet al veel met taarten, maar je zou eigenlijk net iets verder moeten gaan, ik weet zeker dat je de grootste in NL bent qua taarten, zeker de kindertaarten en je naam zou veel verder moeten gaan dan dit forum. Ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat je ons blijft verbazen met je taarten, haast onmogelijk, maar ze worden steeds mooier!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

9

4 X een W.O.!!!!!!!!!!!:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y:Y

Marty is mijn favorietje. Super gemaakt. Hoe doe je dat toch? Zijn de strepen geverfd of erop/erin gelegd?

Maar ook je andere taarten zijn SUPER :Y:Y

wauwww ze zijn weer echt wendy, hoe krijg je het toch voor elkaar.
ze zijn zo echt zo super maar toch met echt met een wendy effect.

duidelijk met liefde gemaakt.

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

11

Jeetje wendy, schut jij ze uit je mouw of zo.
Stuk voor stuk schitterende taarten.
Die zebra, daar zit zo mooi diepte in.
Enne, trouwens, kan mij niet genoeg zijn hoor.
Al post je 100 topics tegelijk.
hahaha, heeeerlijk.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

12 Laatst bewerkt door Antoinette (23-09-2007 15:27)

O Wen, wat een creaties zeg!!! Marty is PRACHTIG!!!! wat een details.... ik ben er stil van. Prachtig,prachtig prachtig.
Ik vind je puzzeltaarten altijd hartstikke mooi maar vind ook deze keer je 3d het allermooist!!!!!!!
Wat ben je toch een kei!!!!!!!
Meisie,Meissie meissie je moet een boek gaan uitgeven zodat  iedereen kan genieten van je creaties.

Pluk de dag!

hat ziet er allemaal weer fantastisch uit
die turtels geweldig.
maar de rest blijft ook een lust om naar te kijken.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

14

Ze zijn allemaal weer supertop. Grappig dat iedereen een verschillende favoriet heeft. Ik vind vooral de Turtles en Marty de zebra geweldig!!

groeten Annemieke
Cake It

15

Naaaaaah!
Zo allemaal achter elkaar gezet word je helemaal overweldigd! Gemeen hoor Wendy ;)

Ik vind ze allemaal even mooi denk, zijn die zwart/wit letters gewoon gemarmerd? Prachtig wat en knal-effect!

Ook vind ik het buikje van het Bratz-dametje erg schattig en realistisch en haar ogen zie inderdaad kei-goed gelukt.

Complimenten!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

16

Wauw Wauw Wauw Wendy!! Prachtig gewoon weer, wat kan jij toch fantastische dingen maken. Je blijft gewoon echt ernaar kijken, de details weer echt schitterend!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

17

Ahhhh...WENDY !!!! WAt is die Zebra taart MOOI !!!!!!!!!!
De anders zijn ook mooi (hihi..maar ik kan wel zien welk onderwerp je leuk vindt om te doen ;) )
Maar die Zebra....dat is weer een nieuw kunstwerk...wat een mooie speling met plat en 3-d, geweldig schaduw gebruik en zooooooo netjes afgewerkt...

Zucht...

18

Wat een productie! En dan allemaal helemaal tot in de puntjes af! En als er iemand nog eens een plaatje van de zij- of achterkant van een ninja turtle nodig heeft, hoeft ie deze keer niet ver te zoeken..........

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

19

Echt ongelooflijk. Jij blijft mij verbazen! Wat een prachtige taarten weer allemaal! Echt helemaal perfect, de kleuren, de vormen.... ales klopt gewoon helemaal!
Chapeau!

20

SSUUPPEERR weer Wendy......echt prachtig,ik ben helemaal weg van die maffe zebra!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

21

Ik wil ook zo'n zebrataart voor mijn verjaardag :Y Die vìnd ik me daar toch gaaf!! Helemaal super!! Maar je turtle's vind ik ook al zo leuk.. de anderen zijn ook prachtig gemaakt en afgewerkt, zoals het hoort bij jou, maar de twee die ik het eerst noem...*zucht*

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

22

Allemaal zijn ze weer even prachtig! De Zebra is ook mijn favoriet :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

23

Ben ik op mijn gemak aan het kijken naar jou (wederom) kunstwerken.
Hoor ik over mijn schouder; "joooooooooo die is cool!". Mijn zoontje van 5 vond je turtles erg leuk denk ik. Hhaahahahahah...
Ja ik blijf me verbazen wat jij kan hoor.
Je hebt echt vooraan in de rij gestaan toen ze jou talent aan het uitdelen waren.
Geloof dat het woord "creatief" jou talent niet denkt.

24

Sla ik deze toch bijna over.... ;) !
Maar ja Wendy je weet al dat ze suuuuuper zijn en prachtig en fantastisch en cool en wauw en *zucht* en -hoe doe je dat toch?- en ... en ... en .... en .... :lol: !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

25

Die zebra!!! Echt super geweldig! Hoe verzin je het elke keer weer? En belangrijker; hoe breng je al je verzinsels elke keer weer zo mooi in de praktijk?

De andere taarten zijn natuurlijk ook geweldig, ik wordt er gewoon stl van. Als ik dát eens zou kunnen!

Groetjes en succes met 'taarten'! Kim