1

Onderwerp: Pfffff mn tweede taart: een groot drama

Oke een ding, geef je collega's altijd gelijk en sluit vooral geen weddenschap af :o. Dat heb ik dus niet gedaan. Nee, ik zeg, nou als het jou lukt dan bak ik voor morgen een taartje. En ja hoor hij had het zo voor elkaar.
Dus gisteravond uit het werk meteen aan de slag gegaan. Het kapsel bakken ging goed, de rest ook, behalve het bekleden, toe begon t drama. Na het uitrollen wilde ik de lap losjes over mn deegroller rollen, om hem op de taart te leggen. Toen kwamen er dus al scheurtjes in. Leg ik m op de taart, ging hij dus ook op de randen scheuren, en aan de zijkanten, je zag zelfs de botercreme!! Ik denk dus dat ik hem te dun heb gerold, zou dat het probleem zijn? Want bij mn eerste taart vorige week had ik nergens problemen mee.
Maar goed hij zag er echt niet uit, dus ik moest er iets op verzinnen, zo kon ik niet op mn werk aankomen. Toen ben ik aan de slag gegaan met uitstekers, en heb de hele zijkant en rand volgeplakt (en ging dus veel te laat naar bed). Nu zie je er gelukkig niet zoveel meer van, en lijkt t nog wel ergens op, maar ik hoop dat dit me geen tweede keer gebeurt.

Oja ik heb het biscuit gevuld met bokkepootjesvulling, de eerste keer ook. Ben benieuwd of de taart smaakt en wat mn collega's ervan vinden ;)

Thanx voor het aanhoren van mijn verhaal, moest het even kwijt hoor.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFVWPGFH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FHHO3RCB.jpg

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

Re: Pfffff mn tweede taart: een groot drama

oh, wat een verhaal.. maar je hebt het prima opgelost, er zit soms wel eens iets tegen he.. liever niet, maar denk idd dat het te dun was...  Weer mee geleerd!!

xx mo

3

Herkenbare drama's :lol: Maar, hij is toch zeker wel mooi geworden hoor!

Groetjes, Marielle

4

Hij ziet erg toch heel mooi en lekker uit hoor!

5

Balen zeg van je scheuren maar je hebt het prima opgelost zo! Het is een hartstikke leuke taart geworden.

6

ondanks je drama vind ik het een hele leuke taart geworden!!!

7

Heel mooi taartje geworden hoor,ondanks de tegenslag!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

8

ik vind het echt een allerschattigst taartje. Heel leuk en goed bedacht, redelijk simpel maar wel heel mooi.

Enne, waar zie je niets meer van? Dat je laat naar bed ging ;) Ja, je moet er wat voor over hebben :)

Maar ik vind het echt leuk en een lief kleurtje ook.

Gewoon voortaan zeggen, dan maak ik volgende WEEK een taartje :D Kan je lekker weddenschappen verliezen, taarten bakken maar heb je de tijd :D

Mijn website: Presentaart

9

Een goede oplossing! Het resultaat mag er zijn. Laat maar eens weten wat de collega's ervan vonden.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

Ondanks het scheuren is-ie toch erg leuk geworden!

11

Slim opgelost :thumb: Dat is het leuke van taart decoreren, met een beetje creativiteit kun je allerlei schoonheidsfoutjes wegwerken :D

En tuurlijk vinden ze hem lekker, pas maar op, straks gaan ze elke keer een weddenschap met je aan ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Nou vind het toch mooi geworden hoor !!!!!!!!
Heb wel gelijk de bibbers want ik zo aan mijn tweede taart beginnen, en is notabene
niet eens voor onszelf maar voor de veraardag van de buurjongen............stoer he om gelijk voor een ander te bakken (zelf noem ik het een beetje gewaagd....)

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

13

super goede oplossing...ach je wordt steeds handiger moet je maar denken! succes met taart nr 3!!!

groet corinne

Groet Corinne

14

ondanks de tegenslag ziet het taartje een goed uit

liefs mell

15

Tja dat heb je dan als part-timer, dan mis je gewoon de prachtige taart van je collega :(  Jammer dat het niet mee zat met bakken, maar zo op de foto is er niets van te zien. Ik ben trouwens benieuwd naar de reacties op de bokkepootjes vulling, balen dat ik dat niet kon proeven....
Veel succes ieder geval met de volgende taart. Ik hoop dat ik er dan ook weer van mag proeven ;)

Groetjes Annelies

16

Prachttaart en lekker gevuld!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

Nou hij is in de smaak gevallen bij de collega's. Kreeg weer allemaal complimentjes, ze vonden dat ik er maar mn werk van moest maken ;). En de vulling vonden ze ook erg lekker.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

18

Dat heb je erg goed opgelost en hij klinkt heeeeel erg lekker!!! En degene die commentaar zou hebben......mag de volgende taart bakken!!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

19

Niks van problemen te zien dus prima opgelost! Het is een mooie taart geworden :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

20

He gatsie, en je wilt het dan toch afhebben he, maar je ziet er niets van hoor!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

21

Balen he, als je een grote mond hebt :lol:
Mij overkomt dit soort dingen ook regelmatig!

Maar je taart is leuk geworden, hoor!

Groetjes Ingrid

22

Zo zie je maar weer: jij ontevreden over je tweede taart (overigens geheel onterecht!) en je collega's vinden je een pro! Wat is het toch geweldig, dat taarten bakken!

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

23

Zoals al vaker bewezen: van drama's zie je vaak niets op de foto! Ziet er goed uit!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"