Onderwerp: Pfffff mn tweede taart: een groot drama
Oke een ding, geef je collega's altijd gelijk en sluit vooral geen weddenschap af . Dat heb ik dus niet gedaan. Nee, ik zeg, nou als het jou lukt dan bak ik voor morgen een taartje. En ja hoor hij had het zo voor elkaar.
Dus gisteravond uit het werk meteen aan de slag gegaan. Het kapsel bakken ging goed, de rest ook, behalve het bekleden, toe begon t drama. Na het uitrollen wilde ik de lap losjes over mn deegroller rollen, om hem op de taart te leggen. Toen kwamen er dus al scheurtjes in. Leg ik m op de taart, ging hij dus ook op de randen scheuren, en aan de zijkanten, je zag zelfs de botercreme!! Ik denk dus dat ik hem te dun heb gerold, zou dat het probleem zijn? Want bij mn eerste taart vorige week had ik nergens problemen mee.
Maar goed hij zag er echt niet uit, dus ik moest er iets op verzinnen, zo kon ik niet op mn werk aankomen. Toen ben ik aan de slag gegaan met uitstekers, en heb de hele zijkant en rand volgeplakt (en ging dus veel te laat naar bed). Nu zie je er gelukkig niet zoveel meer van, en lijkt t nog wel ergens op, maar ik hoop dat dit me geen tweede keer gebeurt.
Oja ik heb het biscuit gevuld met bokkepootjesvulling, de eerste keer ook. Ben benieuwd of de taart smaakt en wat mn collega's ervan vinden
Thanx voor het aanhoren van mijn verhaal, moest het even kwijt hoor.