1 Laatst bewerkt door Franky (18-09-2007 22:12)

Onderwerp: Met dank aan Ria voor het ontwerp en de opdracht

Aangezien Ria op vakantie was mocht ik deze taart maken. De taart zelf was 30 x 40 cm en viel dus uitelkaar bij het in lagen snijden. Gelukkig is daar aan de buiten kant niet zo heel veel van te zien.
http://tkfiles.storage.live.com/y1pEmngKuuYpoQXUNTe18PHwbLKKIcVSY6cjU07tRPpVQ1IGufif-n279yc81pWuKjwJx4_KDP0PeY

Ook deze taart wil ik jullie laten zien. Het is een taart gemaakt van 3 lagen engelse fruittaart. Lekker stevig en zwaar. De taart viel om gelukkig nadat ik de foto's had gemaakt. We hebben toen een sate prikker achter het bovenste stuk gezet en toen bleef hij de hele avond staan. Ik was best tevreden met deze taart al kan er heel wat aan veranderd worden maar vergeleken met de klok die ik 10 jaar geleden gemaakt heb was dit een hele verbetering.
http://tkfiles.storage.live.com/y1pEmngKuuYpoR5_QJz86CEwprYaBprAUg5xk3U_PbAZnyfU53WlchExCIy3SaG7V54oJ8uHMVY0SA

Verder zullen jullie minder van mij horen. Ik kijk elke dag naar de prachtigste creaties die gemaakt worden. maar aan reageren zal ik nog minder toekomen.
zoals sommigen van jullie al weten voldoet mijn engelse diploma peuterleidster niet aan de nederlandse eisen.
Ik ben nu dus bezig met de opleiding SAW om mijn diploma geldig te krijgen.
Dat betekend 2 avonden in de weeknaar school, 2 dagen in de week stage, 3 dagen in de week gast ouder. plus zo nu en dan een workshop en niet te vergeten Taart&Trends. En het allerbelangrijkste: mijn 3 jongens.

Blijf taarten maken want ik hou jullie in de gaten ;)

groetjes Francisca

2

Re: Met dank aan Ria voor het ontwerp en de opdracht

Jeetje Francisca, jij hebt het inderdaad erg druk! Gelukkig had je nog wel tijd om deze prachtige taarten te maken :Y
De Ikea-taart heeft he-le-maal de goeie kleuren, super :thumb: en je klok-taart is ook al zo mooi. Bálen dat-ie omviel, maar gelukkig pas na de foto ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Nou Nou Fransisca, met al die werk/leer druk en alles wat er bij komt en natuurlijk je kids, vind ik dat je top werk hebt gemaakt!!!!!
Die ikea taart was zeker voor de vestiging Amersfoort want die is volgens mij nu een jaar open!???

Succes met alle drukte en spreek/mail je snel,

Pluk de dag!

4

wat een leuke taarten zeg die klok is leuk! bale dat tie viel was de schade beperkt??!!

5

Hele leuke taarten Jammer dat de klok na de foto omviel....je ikea taart is ook helemaal leuk!!
En succes met school en alle andere drukke bezigheden!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

druk druk druk...hoop dat het allemaal gaat zoals gepland!

je taartjes zien er in iedergeval prachtig uit ( enne...volgens mij is het woord TAART meer op zijn plaats)!!!

succes met alles

groet corinne

Groet Corinne

7

Francisca, wat druk heb je het joh!

Pffff....Ik hoop voor je dat het allemaal van een leien dakje gaat met je studie. Wat zal jij straks genieten van je vrije avonden wanneer je niet meer naar school hoeft, en met je diploma op zak.

Erg leuk die IKEA-taart, supergeslaagd! En die klok is ook erg leuk geworden....

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Leuke taarten....!!!! En wauww wat is die klok hoog zeg..super !

Hahaha...lol...ging net ff googlen om te kijken wat je opleiding precies inhoud...hahaha...nou ik weet het hoor:

"Saw is het eerste deel van vier horrorfilms"...misschien niet zo'n goed aanvulling op je engelse diploma ;)

9

Ze zijn allebei erg mooi. En van die breuk zie ik helemaal niets? Maar Super, ik vind die klok heel knap hoor!

Mijn website: Presentaart

10

Vind ze allebei zo leuk en super origineel... die klok is helemaal geweldig!!!

Ik wens je heel veel sterkte met al je drukke bezigheden, zet 'm op!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

Leuke taarten! Vooral de klok vind ik erg mooi! Succes met alle drukte!

12

Twee super taarten, Ikea vind ik erg mooi maar je klok is ronduit geweldig! Heel, heel mooi! :Y
Wat heb jij het ontzettend druk als ik het zo lees, gelukkig heb je nog wel een gaatje voor mijn 1e workshop ;):). Ik heb er zin in!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

13

Zo, onmiskenbaar Ikea.
Perfecte kleuren en meubilair
Je klok is super, lijk me idd moeilijk om 'm zo te laten staan.
Verder wens ik je veel succes met je studie.
Vergeet niet af en toe ook tijd voor jezelf te nemen.  ;)

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

14

Leuk francisca, voorla de klok vind ik mooi!
Succes bij deze met je school en stage en werk...zal idd wel erg druk zijn, knap hoor dat je dat doet, en dan ook nog tussendoor eent aartje of workshop.Petje af!

gr ciska

15

Geweldig! Jee wat een afmeting die Ikea taart! Paste hij in 1 keer in de oven? Het resultaat is schitterend hoor! Om van je klok nog maar niet te spreken! Balen dat-ie omviel, ik hoop dat er niet al te veel schade aan was.
Heel veel succes met je studie, idd erg knap dat je dat allemaal voor elkaar krijgt!

Groetjes, Jos

16

Petje af. Knap gedaan.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

17

Grappig zo'n Ikeataart, had Ria er genoeg boutjes en schroefjes bijgedaan en een duidelijke 'buschreuving'... :lol:
Die klok is wauw, wat jammer dat 'ie om ging, hoe hoog was 'ie?

Succes met al je plannen! Even doorbijten, maar dan komt het vast goed allemaal!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

18

wel van die speciale "zweudse" inbussleuteltjes :lol:

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

19

Leuk die ikeataart en je klok vind ik super!

Groetjes Ingrid

20

Ik vind ze beide prachtig, maar die klok vind ik echt een waar kunstwerk! Waanzinnig knap en heel mooi uitgevoerd!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!