Onderwerp: Met dank aan Ria voor het ontwerp en de opdracht
Aangezien Ria op vakantie was mocht ik deze taart maken. De taart zelf was 30 x 40 cm en viel dus uitelkaar bij het in lagen snijden. Gelukkig is daar aan de buiten kant niet zo heel veel van te zien.
Ook deze taart wil ik jullie laten zien. Het is een taart gemaakt van 3 lagen engelse fruittaart. Lekker stevig en zwaar. De taart viel om gelukkig nadat ik de foto's had gemaakt. We hebben toen een sate prikker achter het bovenste stuk gezet en toen bleef hij de hele avond staan. Ik was best tevreden met deze taart al kan er heel wat aan veranderd worden maar vergeleken met de klok die ik 10 jaar geleden gemaakt heb was dit een hele verbetering.
Verder zullen jullie minder van mij horen. Ik kijk elke dag naar de prachtigste creaties die gemaakt worden. maar aan reageren zal ik nog minder toekomen.
zoals sommigen van jullie al weten voldoet mijn engelse diploma peuterleidster niet aan de nederlandse eisen.
Ik ben nu dus bezig met de opleiding SAW om mijn diploma geldig te krijgen.
Dat betekend 2 avonden in de weeknaar school, 2 dagen in de week stage, 3 dagen in de week gast ouder. plus zo nu en dan een workshop en niet te vergeten Taart&Trends. En het allerbelangrijkste: mijn 3 jongens.
Blijf taarten maken want ik hou jullie in de gaten
groetjes Francisca