Onderwerp: Bumba en meptaartje
....vervolg na de gitaar. Na thuiskomst van het feest was ik zo moe, dat ik het niet zag zitten om nog de hele taart te maken. Ik moest hem wel bakken, want ik moest het kapsel voor de gitaartaart gebruiken aangezien er een kapsel niet helemaal gaar was.
Tijdens het wachten, op de bank in slaap gevallen, dus de taart had te lang in de oven gestaan,maar dat had ik vanwege de vermoeidheid niet gezien.
De wekker op 6 uur gezet omdat de taart om 11 uur af moest zijn. Ik was zo bang me te verslapen, dat ik ieder uur op de wekker gezien heb.
Toen ik uiteindelijk 's ochtends in de keuken kwam, zag ik dat de taart verbrand was, ik kon wel janken. Evt tijd om een nieuwe te bakken had ik nog wel, maar ik was door mijn eieren heen en waar bel je om 6 uur 's ochtends aan voor eieren.Er zat niets anders op dan het verbrande eraf te snijden, gelukkig was de binnenkant wel goed. Maar ook nu drama alom en alles wat mis kon gaan, ging mis. Maar om 11 uur stond ik netjes bij mijn vriendin voor de deur met de taarten.
De rest van de dag is een beetje aan me voorbij gegaan, ik ben nog nooit zo uitgeput geweest, niet eens zo zeer lichamelijk,maar geestelijk wel, teveel stress!!
Maar goed, we zijn weer uitgeslapen en gaan ons weer voorbereiden op de volgende taart.