1 Laatst bewerkt door Bien (17-09-2007 16:30)

Onderwerp: Bumba en meptaartje

....vervolg na de gitaar. Na thuiskomst van het feest was ik zo moe, dat ik het niet zag zitten om nog de hele taart te maken. Ik moest hem wel bakken, want ik moest het kapsel voor de gitaartaart gebruiken aangezien er een kapsel niet helemaal gaar was.

Tijdens het wachten, op de bank in slaap gevallen, dus de taart had te lang in de oven gestaan,maar dat had ik vanwege de vermoeidheid niet gezien.

De wekker op 6 uur gezet omdat de taart om 11 uur af moest zijn. Ik was zo bang me te verslapen, dat ik ieder uur op de wekker gezien heb.

Toen ik uiteindelijk 's ochtends in de keuken kwam, zag ik dat de taart verbrand was, ik kon wel janken. Evt tijd om een nieuwe te bakken had ik nog wel, maar ik was door mijn eieren heen en waar bel je om 6 uur 's ochtends aan voor eieren.Er zat niets anders op dan het verbrande eraf te snijden,  gelukkig was de binnenkant wel goed. Maar ook nu drama alom en alles wat  mis kon gaan, ging mis. Maar om 11 uur stond ik netjes bij mijn vriendin voor de deur met de taarten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3TURTJLE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7AVDEVDS.jpg

De rest van de dag is een beetje aan me voorbij gegaan, ik ben nog nooit zo uitgeput geweest, niet eens zo zeer lichamelijk,maar geestelijk wel, teveel stress!!

Maar goed, we zijn weer uitgeslapen en gaan ons weer voorbereiden op de volgende taart.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Bumba en meptaartje

Aan de taarten is je vermoeidheid niet af te zien. Ze zijn heel erg mooi geworden.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

3

Oooo, Bien... wat een verhaal...! Kan me zooo goed voorstellen dat je kapot was!

Ondanks je tegenslag heb je er twee ware kunstwerken van gemaakt, de hoed vind ik heel lief ;)

Kan niet anders dan dat iedereen met open mond stond te kijken!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Wat een ellende! Maar daar zie je toch echt helemaal niets van terug, het zijn schitterende taarten geworden :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5

Sonde om op dat taartje te meppen.....heel mooi!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

ppfff word al moe van het lezen van je verhaal jeetje zeg wat een ellende maar je resultaten zijn hardstikke leuk en mooi en daar zie je al die drama's niet aan af!!!!

7

Wat een mooi taart weer en je meptaartje vind ik echt scheetig :)

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

8

En wat voor taarten, ze zijn super!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

9

aaaahhhh dat schoot niet op...maarre ik zie niks aan je taarten dat het een beetje moeizamer ging dan anders. Super goed gelukt. Enne de eerste dag van de nieuwe week is alweer bijna voorbij...dus nu gaat alles weer zoals het hoort! toch?

groet corinne

Groet Corinne

10

Goh wat ontzettend vervelend zeg! Tja, soms is het echt niet zo heel erg leuk om taarten te bakken. Zonde, want het is toch hobby en dat zou toch echt wel leuk moeten zijn! De taartjes zijn hartstikke mooi! Misschien tussendoor eens lekker een taartje voor jezelf maken, kan je gewoon lekker doen wat je wilt en maakt het niet uit of het allemaal niet zo goed lukt :D

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

11

Nou het zijn super mooie taartjes geworden!

12

Jeetje Sabine, dat je nog zo'n mooie taart hebt kunnen maken zeg, echt petje af hoor!! En je Bumba meptaartje is veeel te mooi om te meppen ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

13

En.... neem je nu de tijd om weer even bij te komen, doen hoor!
Ik lijd ook aan de vervelende 'kwaal' dat ik soms wel eens meer beloof en bedenk dan dat er in de beschikbare tijd past en dan moet er niks tegenzitten....
Maar je ziet er HELEMAAL niks van, gewoon vakwerk!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

14

Je ziet inderdaad helemaal niks van je vermoeidheid terug in de taarten!
Ze zien er geweldig uit!

Groetjes Ingrid