Onderwerp: Workshop bij Evelien
Daar ben ik dus gisteren heen geweest. heel erg leuk, en gezellig. Was de enige, dus had alle aandacht voor mij.
Helaas heb ik geen foto van de hele taart. Ben ik door alle constanatie die hier thuis was vergeten.
Met mijn man ben ik gister avond nog naar de huisartsenpost geweest. Had ineens zoveel jeuk. Over zijn hele rug en zij allemaal bulten. (Was al een anderhalve week ziek, koorts 39,5) Bulten blijkt netelroos te zijn. En heeft er waarschijnlijk longontsteking bij. Vanmorgen naar eigen huisarts geweest voor de papieren die je nodig hebt voor doorverwijzing naar ziekenhuis. Kon daar ook vanmorgen nog terecht. Onze jongste dochter is ook al de hele week niet lekker, veel hoesten enz. Heeft ook de hele week al bijna niets tot zeer niets gegeten, gelukkig nog wel drinken. Maar dat is ze sinds maandagmiddag ook niet meer gaan doen. Die dan ook gelijk maar mee naar huisarts. Blijkt ook longontsteking te hebben.
Na de hand van de workshop had ik voor onze oudste een kinderfeestje gepland voor vanmiddag. Daar moest ik dus ook nog voor aan de slag. Speurtocht uitzetten, slingers ophangen. Had oliebollen beloofd, die ook nog regelen. Boodschappen voor gedaan. Mijn moeder heeft ze gelukkig gebakken. De jongste weggebracht,naar oma, om die daar te laten slapen. Pffff.
Daardoor vergeten om fotoos te maken. Nu heb ik nog wel even een foto gemaakt van het gedeelte wat we niet op hebben gegeten.
Kinderen vonden het helemaal te gek. Lekker en mooi.
En van de zijkant. Dit is dan nog het gedeelte wat over is, nadat er 10 kinderen en 3 volwassenen van hebben gegeten. Gevuld met citroenbotercreme en abrikozenjam
Ik vond het onwijs leuk dat ik dit kon doen, en heb ontzettend veel nieuwe dingen geleerd. En ik zou er gisteravond thuis ook nog zijraampjes in maken en nog een ronde cirkel op de zijkant van de truck zetten. Niet meer aan toegekomen.
Bedankje voor Evelien!!
www.trendytaart.nl
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.