1

Onderwerp: Workshop bij Evelien

Daar ben ik dus gisteren heen geweest. heel erg leuk, en gezellig. Was de enige, dus had alle aandacht voor mij.
Helaas heb ik geen foto van de hele taart. Ben ik door alle constanatie die hier thuis was vergeten.

Met mijn man ben ik gister avond nog naar de huisartsenpost geweest. Had ineens zoveel jeuk. Over zijn hele rug en zij allemaal bulten. (Was al een anderhalve week ziek, koorts 39,5) Bulten blijkt netelroos te zijn. En heeft er waarschijnlijk longontsteking bij. Vanmorgen naar eigen huisarts geweest voor de papieren die je nodig hebt voor doorverwijzing naar ziekenhuis. Kon daar ook vanmorgen nog terecht. Onze jongste dochter is ook al de hele week niet lekker, veel hoesten enz. Heeft ook de hele week al bijna niets tot zeer niets gegeten, gelukkig nog wel drinken. Maar dat is ze sinds maandagmiddag ook niet meer gaan doen. Die dan ook gelijk maar mee naar huisarts. Blijkt ook longontsteking te hebben.

Na de hand van de workshop had ik voor onze oudste een kinderfeestje gepland voor vanmiddag. Daar moest ik dus ook nog voor aan de slag. Speurtocht uitzetten, slingers ophangen. Had oliebollen beloofd, die ook nog regelen. Boodschappen voor gedaan. Mijn moeder heeft ze gelukkig gebakken. De jongste weggebracht,naar oma, om die daar te laten slapen. Pffff.
Daardoor vergeten om fotoos te maken. Nu heb ik nog wel even een foto gemaakt van het gedeelte wat we niet op hebben gegeten.
Kinderen vonden het helemaal te gek. Lekker en mooi.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WC4GKHQB.jpg
En van de zijkant. Dit is dan nog het gedeelte wat over is, nadat er 10 kinderen en 3 volwassenen van hebben gegeten. Gevuld met citroenbotercreme en abrikozenjam
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IVBEMJTF.jpg
Ik vond het onwijs leuk dat ik dit kon doen, en heb ontzettend veel nieuwe dingen geleerd. En ik zou er gisteravond thuis ook nog zijraampjes in maken en nog een ronde cirkel op de zijkant van de truck zetten. Niet meer aan toegekomen.
Bedankje voor Evelien!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: Workshop bij Evelien

WWWAAAUUUWWW wat een geweldige truck.

helemaal leuk.

en wat jammer dat je nog naar het zieken huis moest.
hoop dat het nu beter gaat.

beterschap voor jullie.

groetjes Marlies

groetjes marlies

3

Re: Workshop bij Evelien

De truck is te gek, maar wat een geren en gevlieg met die ziekenboeg bij jouw thuis. En dan ok nog een feestje! Hopelijk gaat het allemaal de goede kant op nu! Longontsteking goed uitzieken, hoor!!! Beterschap!

Groetjes Ingrid :+

4

Re: Workshop bij Evelien

OOOOOooooh HEFTIG!!! allebei, je verhaal en je taart.
Sterkte thuis!

Groetjes,
Efje

Groetjes,
Efje

5

Re: Workshop bij Evelien

Die is gaaf geworden!! En beterschap voor je man & dochter!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: Workshop bij Evelien

Sterkte hoor met alles!
Je taart is prachtig gelukt!

7

Re: Workshop bij Evelien

Wauw, hij is SUPER!
Hahaha, wat heb je nog veel over nadat er 10 kinderen en 3 volwassenen van gegeten hebben!! :D Je moet nogal wat eten zeg...
En...oooh, wat balen dat je man en dochter zo ziek zijn... :(
Ik zie je al helemaal rennen van ziekenhuis naar workshop en vervolgens weer naar de dokter... :S
Heel veel beterschap met ze!

8

Re: Workshop bij Evelien

wat een prachtige taart! en beterschap met je familie

groetjes Kim http://www.mijnalbum.nl/Album-VWDN4MEV
Begin elke dag met een stralende lach!

9

Re: Workshop bij Evelien

super gaaf wat een mega truck zeg!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

10

Re: Workshop bij Evelien

Super gedaan zeg, hele dikke pluim!! :Y :Y En wat een ellende zeg bij jullie thuis met al die oververwachte (behoorlijk serieuze) zieken zeg, veel sterkte voor de hele familie!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

11

Re: Workshop bij Evelien

Wow, wat een mega mooie taart!!!

Heel veel beterschap voor thuis!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Re: Workshop bij Evelien

Hij is super geworden, heel mooi gemaakt :Y. Dat je nog puf had om een feestje te regelen/houden met al dat geren en gevlieg en twee behoorlijke zieken! Beterschap met ze, hoop dat ze snel opknappen.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

13

Re: Workshop bij Evelien

Sterkte met de zieken!!!!!

en let ook op jezelf he

cateren is ook gebakjes maken :)

14

Re: Workshop bij Evelien

Heel veel sterkte met al die zieken inderdaad...Vind het een supermooie car hoor!

15

Re: Workshop bij Evelien

Heel veel sterkte met de zieken.
En je hebt een erg mooie taart gemaakt.!!!!

Pluk de dag!

16

Re: Workshop bij Evelien

Je taart is GAAAFFF!

En beterschap met alle zieken thuis!

17

Re: Workshop bij Evelien

WAAUUUWW laat die hier maar niet zien bij mijn jongens ;)

18

Re: Workshop bij Evelien

Wat een project! Goed gedaan hoor en wat een luxe: priveles!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

19

Re: Workshop bij Evelien

Wat een project! Goed gedaan hoor en wat een luxe: priveles!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

20

Re: Workshop bij Evelien

Super wat een prachttaart!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

21

Re: Workshop bij Evelien

Hoihoi!

Ik vond het ook erg gezellig! Toen ik je mailtje kreeg (drukdrukdruk hiero, dus vliegensvlug gelezen) dacht ik dat je bedoelde dat je Mack helemaal had opgegeten met 13 personen... Ik was al erg verbaasd! hahahaha :D

Goed balen zeg!! Netelroos en longontsteking... Nou heb je ook niet veel tijd om bij te komen van alle drukte. Ik hoop dat je zelf nog aan een beetje slaap toekomt? En dat het feestje wel geslaagd is geweest?

Zondag hoop ik tijd te hebben om mijn eigen website en de foto's bij te werken. Dan geef ik je de foto's van de hele taart. :)